سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع توالت فرنگی و راهنمایی خرید

راهنمای خرید انواع توالت فرنگی

انواع توالت فرنگی

 

هنگام خرید توالت چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید ، بنابراین برای کمک به شما در تصمیم گیری صحیح ، ما چندین نکته عالی را ارائه می دهیم ، جنبه هایی مانند اندازه کاسه و سیستم های شستشو را به راحتی درک خواهید کرد.

اندازه گیری کردن

ابعاد توالت برای درست شدن بسیار حیاتی است زیرا هر سرویس بهداشتی در محدودیت های فضای خود منحصر به فرد است. اولین چیزی که باید تعیین شود اندازه ای است که فاصله بین دیواره و لوله خروجی است. با این کار به شما خواهد گفت که توالت فرنگی مناسب برای حمام شما ، با استاندارد 12 اینچ. اگر فضای دو طرف توالت محدود کننده است ، ممکن است بخواهید فاصله پیچ و مهره های فلنج و دیواره های جانبی را نیز بررسی کنید.

شکل و ارتفاع کاسه

کاسه توالت می تواند به شکل گرد و بیضی شکل باشد و مطابق با علاقه شما باشد. با کاسه های کشیده ، دو اینچ طول اضافی برای راحتی بیشتر خواهید داشت ، اما این موارد معمولاً هزینه بیشتری دارند. از نظر فضا ، توالت های گرد با حمام های کوچکتر متناسب هستند. مورد دیگری که باید به آن توجه شود ، ارتفاع کاسه است که معمولاً بین 14 تا 15 اینچ است. کسانی که در بالا و پایین رفتن مشکل دارند ممکن است بخواهند کاسه ای با دامنه دسترسی بیشتر انتخاب کنند.

سبک توالت را می توان یک پارچه یا دو تکه توصیف کرد. منظور از دو قطعه این است که کاسه و مخزن با لوله کشی به هم متصل می شوند ، در حالی که مخزن یک تکه مستقیماً به مخزن متصل می شود. تمیز کردن مدلهای یک تکه راحت تر است ، اما انواع دو قطعه (با هم بسته) ارزان تر هستند. نحوه نصب توالت فرنگی گزینه ای برای تصمیم گیری است. این روزها ، افراد بیشتری تصمیم می گیرند توالت های خود را به دیوارها نصب کنند ، اما این نیاز به اصلاح لوله کشی دارد.

مخازن

مخزن بخشی از توالت است که آب را نگه می دارد و زباله ها را به پایین توالت می ریزد. مقدار آبی که در آن نگه داشته می شود ظرفیت مخزن نامیده می شود و هنگام انتخاب مخزن خود ، مواردی مانند قرارگیری سطح و اندازه شیر (که سرعت شستشو را تعیین می کند) مواردی است که باید در نظر بگیرید.

 

لوله های ورودی آب را وارد مخزن می کنند و لوله های زائد زباله ها را از کاسه به فاضلاب های زیر هدایت می کنند. از نظر جریان آب ، دو نوع سیستم فلاش وجود دارد: گرانش و کمک فشار. نیروی جاذبه ساده تر و ساکت تر است. شما همچنین می توانید از فلاشرهای تک و دوتایی استفاده کنید ، که دومی آنها به شما امکان می دهد پسماند آب را فقط با استفاده از 50? مخزن از بین ببرید.

 

توالت فرنگی مدرن

انواع توالت فرنگی

توالت فرنگی از دوران قدیم مسیری طولانی را طی کرده است که در آن خانه ای از چوب ساخته شده بود و یک سوراخ ناخوشایند تاریک ، بدبو و کاملاً مخفی در زمین پنهان می کرد. امروزه توالت ها به لطف لوله کشی و پیشرفت های خوب در ساخت ، بخشی از عناصر طراحی داخلی حمام های مدرن ما شده اند.

اگر به دنبال یک توالت مناسب برای خانه خود هستید ، قطعاً انتخابی وجود دارد. از سبک کشیده تا مدور یا مربع ، می توانید جدیدترین طرح های معاصر و همچنین طرح هایی را که به سبک دوره باز می گردند انتخاب کنید. تولیدکنندگان امروزی اطمینان می دهند که این توالت ها برای نصب و نگهداری ساده هستند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هر سبک را انتخاب کنید ، حمام جدید شما برای سالهای سال زیبا به نظر می رسد.

توالت فرنگی ممکن است ستاره پر زرق و برق مجموعه حمام شما نباشد ، اما هیچ کس نمی تواند اهمیت اصلی آن را انکار کند. مورد مناسب نیز چیزهای زیادی به سبک اتاق اضافه می کند ، بنابراین ارزش دارد که وقت خود را صرف بررسی گزینه ها کنید. مدلی که در یک حمام هوشمند و مدرن بسیار زیبا به نظر برسد در یک خانه دورهمی و به عکس برعکس نخواهد بود. هنگامی که خرید را شروع می کنید ، از میزان تفاوت آنها بسیار شگفت زده خواهید شد. توالت فرنگی فراتر از آن چیزی است که تصور می کنید!

چندین نوع عمده کلی موجود است و وجه تمایز هر یک از آنها اغلب برای خریداران یک معما است. ما این راهنمای مفید را برای کمک به شما در یافتن راه خود در میان توالت های موجود در بازار گردآوری کرده ایم.

دو بخشی نزدیک به هم

انواع توالت فرنگی

این محبوب ترین و رایج ترین نوع در بین مردم است و طراحی ساده و اساسی آن با اکثر انتخاب های دکوراسیون ترکیب می شود. اینها همچنین مقرون به صرفه ترین انتخاب هستند. دو قسمت اصلی برای اتصال نزدیک وجود دارد ، تابه (همچنین به عنوان کاسه شناخته می شود) و مخزن. مخزن درست در بالای ظرف قرار دارد ، بدون لوله های قابل مشاهده ، و معمولاً با یک دکمه فشار یا دستگیره اهرم شستشو می شود. اگر مجهز به رختکن یا مخصوصاً سرویس بهداشتی کوچک هستید ، نصب سرویس بهداشتی جمع و جور را در نظر بگیرید. این نسخه از توالت توالت بسته دارای مشخصات موبر است و فضای بسیار کمتری را اشغال می کند!


دیوار آویزان(وال هنگ)

انواع توالت فرنگی

این توالت ها که به دیوار نصب می شوند ، مخزن خود را در داخل دیوار پنهان می کنند. ظرف از یک قاب محکم و مقاوم معلق است. این یک استفاده عالی از فضا است ، به نظر تمیز و مدرن می رسد و برای تمیز کردن بسیار سریع است. این توالت ها را می توان تقریباً از هر دیواری آویزان کرد ، حتی در صورت صحیح بودن آرماتور و نصب ، از یک دیوار گل میخ آویزان می شود. آنها به طور کلی می توانند تا 200 کیلوگرم را تحمل کنند ، بنابراین اگر نگران افتادن آن از دیوار هنگام نشستن کسی هستید ، این کار را نکنید.

پشت به دیوار

انواع توالت فرنگی

مانند دیوار آویزان ، مدل پشت به دیوار با دیوار قرار دارد و مخزن مخفی می شود. این توالت ها روی زمین ایستاده اند ، این بدان معنی است که نصب آنها ساده تر (و اغلب ارزان تر) هستند ، و با یک قیمت پایین تر ، یک نگاه مدرن مشابه و هوشمند به شما می دهد.

سبک سنتی

توالت فرنگی به سبک سنتی کمی قدیمی است ، بنابراین مناسب خانه های قدیمی یا دورهمی است. در یک مدل سنتی ، مخزن و ظرف دو قطعه جداگانه هستند که توسط یک لوله به هم متصل می شوند. اینها در انواع کم و زیاد وجود دارند و ممکن است دارای زنجیره ای شستشو باشند.

لوازم جانبی و اضافی

شما می توانید حمام خود را با انواع جزئیات و لوازم جانبی سفارشی کنید. گاهی اوقات فقط تعویض صندلی توالت یا مخزن کافی است تا جلوه ای تازه به فضا بدهد. برای لوکس و بهداشتی یک پیشنهاد زیبا انتخاب کنید یا یک ادرار سازگار با محیط زیست برای صرفه جویی در مصرف آب نصب کنید.

توالت های سنتی

توالت های سنتی چیست؟

وقتی از مدلهای سنتی صحبت می کنیم ، مطمئناً منظور ما بازگشت به استانداردهای لوله کشی ضعیف گذشته نیست بلکه سبک سنتی است که در فن آوری قرن 21 به کار رفته است. سه سبک اصلی به محل قرارگیری مخزن اشاره دارد که می تواند بهم پیوسته باشد ، سطح پایین / متوسط ??یا سطح بالا. با استفاده از برخی نسخه های سنتی ، بسته به طول لوله شستشو می توان ارتفاع مخزن را توسط نصب کننده انتخاب کرد. سایر اتصالات مانند صندلی ها و درب های چوبی می توانند نمای دوره را کامل کنند.

انواع توالت فرنگی

کدام یک را انتخاب کنیم؟ مدرن / سنتی

انتخاب سبک کاملاً به عهده خریدار است و حتی برخی از خواص می توانند از داشتن حمام های مختلف در سبک های مختلف سود ببرند. سرویس های بهداشتی سایت کالا118 می توانند انواع مختلفی از جمله مدرن ، جفت و جدار و دیواری را تأمین کنند و تهیه توالت مناسب برای هر موقعیتی را آسان می کند. یکی از مزایای انتخاب توالت فرنگی سنتی این است که یک ظاهر طراحی قدیمی از مد نمی افتد و همیشه عالی به نظر می رسد.

نگاهی به تاریخ

توالت فرنگی برای مدت طولانی با ما بوده است و در سال 1596 توسط جان هرینگتون اختراع شده است. توالت فرنگی که ما آن را می شناسیم ، با بالکاک و مکانیسم شستشوی سیفونیک ، در اواخر قرن نوزدهم توسط توماس کراپر کامل شد. سرویس بهداشتی جدید بسیار موفقیت آمیز بود و حتی توسط شاهزاده ولز (ادوارد هفتم) در دهه 1880 برای نصب در خانه Sandringham سفارش داده شد. این حمایت سلطنتی از همه چیز WC تا به امروز ادامه دارد و گفته می شود که شاهزاده فعلی ولز ما مجموعه ای از دستگیره های شستشوی مخزن عتیقه دارد!

بازگشت به توالت های دیواری

انواع توالت فرنگی

توالت پشتی به دیوار محکم به دیوار گل میخ یا واحد مبلمان که مخزن مخزن آن در داخل دیوار مخفی است ، قرار می گیرد. این نسخه با ظاهری فوق مدرن طراحی و سبک بدون زحمت را ارائه می دهد. برای توالت فرنگی که بر فضای شما مسلط نیست و محتاط و براق به نظر می رسد ، اولین انتخاب شماست: خطوط تمیز ، منحنی های صاف و بدون سر و صدا.

چرا بازگشت به توالت های دیواری را انتخاب کنید

دو دلیل وجود دارد که صاحبان خانه و طراحان داخلی توالت فرنگی را به دیوار انتخاب می کنند. چنین مدلی راهی هوشمندانه در اختیار شما قرار می دهد تا فضای خود را بهینه کنید. اگر می خواهید یک سرویس بهداشتی مناسب و تنگ داشته باشید ، به اتاق کمک می کند تا بزرگتر به نظر برسد ، اینها عالی هستند. اینها همچنین ظاهری براق و مینیمالیستی به شما ارائه می دهند و اگر می خواهید به یک حال و هوای مدرن برسید ایده آل هستند. حتی اگر فضای زیادی برای پر کردن داشته باشید ، این وسایل می توانند به شما کمک کنند تا فضای اتاق خود را با احساس بزرگ ، سبک و معاصر به حداکثر برسانید. همچنین در اتاق های مرطوب با فضای مطلوب به خوبی کار می کند. اگر به دنبال یکی از این موارد هستید ، ما یک محدوده خارق العاده ارائه می دهیم.

توالت فرنگی به دیوار چه مزایایی دارد؟

ضاهر براق: توالت پشتی به دیوار زیبا و مرتب به نظر می رسد. از نظر بصری جذاب است و متناسب با سبک معاصر بسیاری از حمامهای مدرن است.

صرفه جویی در فضا: از آنجا که مخزن در پشت دیوار پنهان شده است ، طول آن کمتر است. این مکان ایده آل است در هر مکان که فضای محدودی داشته باشد ، مانند اتاق های رخت کن یا اتاق کوچک.

سهولت تمیز کردن: بدون وجود لوله کشی در معرض لوله ، هیچ گوشه و گوشه ای وجود ندارد که در آن گرد و غبار و خاک قرار گیرد. فقط یک محو سریع باعث می شود که توالت شما به دیوار براق و تازه به نظر برسد.

هزینه: بسیاری از مردم مدل پشت به دیوار را انتخاب می کنند زیرا از طراحی مینیمالیستی مدل دیوار آویز استقبال می کنند ، اما بودجه لازم برای نصب پیچیده تر را ندارند. توالت پشتی به دیوار بهترین حالت هر دو عنوان را به شما می دهد: سبک مدرن با یک قیمت متوسط.

مواردی که باید قبل از خرید مورد مناسب به خاطر بسپارید

بودجه: اینها در محدوده وسیعی از امتیازات قیمت قرار دارند. در نظر گرفتن قیمت به شما کمک می کند گزینه ها را محدود کنید. بررسی کنید که تابه و مخزن با هم فروخته می شوند یا جداگانه. فراموش نکنید که لوازم جانبی مورد نیاز خود مانند صندلی ، اهرم یا صفحه شستشو را نیز به همراه داشته باشید.

نصب: اطمینان حاصل کنید که دیواری که می خواهید توالت پشتی به دیوار خود را نصب کنید می تواند مخزن را به طور مناسب پنهان کند.

سبک: همه توالت های فرنگی دیواری به نظر نمی رسند. ممکن است گرد یا مربع ، کاملاً ساده یا با مقداری قالب تزئینی باشند. در حالی که به طور کلی ظاهری مدرن در نظر گرفته می شود ، نوع مناسب می تواند حتی یک حمام سبک سبک با حمام رولت را تکمیل کند.

فضا: چنین قالبی فضای کمتری نسبت به نوع متوسط ??نزدیک یا سنتی شما را اشغال می کند ، اما ردپای خود را دارد. اندازه گیری ها را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید توالت انتخابی شما به خوبی در محل شستشو شما قرار گرفته است.

نگهداری: از آنجا که مخزن توالت پشت به دیوار در دیوار پنهان شده است ، شما برای تمیز کردن و تعمیرات به یک روش مناسب برای دسترسی به آن نیاز دارید. ممکن است بخواهید یک پنل دسترسی نصب کنید.

 

توالت آویز دیواری

انواع توالت فرنگی

مانند هر چیز دیگری در جهان ، انتخاب توالت فرنگی آویز دیواری نیز نکات منفی و منفی دارد. برخی از این موارد بیشتر از سایرین برای شما مناسب هستند ، اما ممکن است به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که آیا توالت فرنگی دیواری گزینه مناسبی برای شماست:

نکات مثبت:

  • طراحی هوشمند و کم مصرف برای سرویس های بهداشتی کوچک.

  • سبک مدرن جذاب برای حمامهای معاصر.

  • تمیز کردن آسان: استفاده از پارچه بر روی سطوح صاف توالت فرنگی دیواری بسیار سریعتر و آسانتر است. با وجود گوشه ها و شکاف های کمتری که باکتری ها می توانند در آن پنهان شوند ، می توانند به ایجاد بهداشت بهتر کمک کنند و همچنین جارو زدن و زیرپوش رفتن از دستشویی یک ضربه محکم و ناگهانی است.

  • می تواند ارتفاع را هنگام نصب برای راحتی نهایی تنظیم کند. در حالی که توالت های فرنگی یک اندازه برای همه مناسب است ، توالت فرنگی های دیواری را می توان متناسب با نیازهای خاص شما نصب کرد.

نکات منفی:

  • همه اتاق ها دیوار مناسبی برای مخفی کردن مخزن ندارند.

  • نصب آن پیچیده تر و گران تر است. نیاز به یک براکت در داخل دیوار دارد تا برای ساخت جدید مناسب تر از تعمیر باشد.

  • هزینه تعمیر. نصب صفحه دسترسی با توالت فرنگی لازم است تا مخزن قابل دسترسی باشد. بسته به قاب ، ممکن است سوار شدن به مرور زمان شل شود و نیاز به تنظیم حرفه ای دارد.

صندلی های توالت فرنگی

انواع توالت فرنگی

اندازه ایده آل برای صندلی توالت کاملاً به اندازه توالت شما بستگی دارد! اگر در حال خرید یک توالت فرنگی جدید هستید ، باید تمام مشخصات لازم را داشته باشید. اگر این یک صندلی توالت تعویض است ، ممکن است بخواهید چند اندازه گیری کنید:

  • در قسمت پشتی صندلی تابه توالت خود ، فضای بین دو سوراخ پست را اندازه بگیرید. اندازه گیری استاندارد حدود 155 میلی متر وجود دارد.

  • در وسیع ترین قسمت ظرف ، عرض را اندازه بگیرید.

  • با شروع از وسط جلوی ظرف توالت ، طول را به سوراخ های پست اندازه گیری کنید.

مواد به کار برده شده :

برای ایجاد صندلی توالت دو ماده اصلی وجود دارد:

صندلی های پلاستیکی توالت فرنگی معمول ترین هستند. آنها ممکن است از یکی از چندین نوع پلاستیک ساخته شوند: ترموست ، ترموپلاستیک یا رزین. صندلی پلاستیکی با کیفیت بسیار مزایای زیادی دارد. در اثر تماس سریع پوست گرم می شود ، تمیز کردن آن سبک ، سبک و محکم است.

صندلی های چوبی هنوز موجود و کاملاً محبوب هستند. از نظر بصری بسیار جذاب هستند و صندلی های توالت چوبی مدرن در برابر آب مقاوم هستند و از سایش خوبی برخوردار هستند. ممکن است قیمت آنها گران تر باشد و به طور مرتب تر از پلاستیک نیاز به تعویض داشته باشند ، اما در یک خانه سنتی یا دوره ای ، این سنگ تمام عیار کامل است.

  • اشکال: شکل توالت شما شکل صندلی توالت را تعیین می کند:

  • صندلی های بینی نوک دار یا بینی کشیده مناسب توالت های مسکونی سنتی است.

  • صندلی های گرد گرد اغلب متناسب با توالت های کوچک و کم مصرف ساخته می شوند.

  • صندلی های D شکل شکلی جدیدتر است که اغلب در توالت های فرنگی دیواری و آویز دیواری وجود دارد.

ویژگی های خاص این نوع از صندلی ها :

سرانجام ، چند مورد اضافی وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید:
لولاهای بستن نرم پاسخی برای صندلی های توالت شگفت انگیز در نیمه شب است. برای اعصاب بهتر است و برای طول عمر صندلی بهتر است. بالشتک می تواند لایه دیگری از راحتی (و عایق بندی در روزهای سرد!) را به توالت شما اضافه کند.
روی لینک زیر کلیک نمایید.