سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع وان حمام

 

 

انواع وان ها - مقدمه ای برای وان ها

کارخانه هایی مانند شاینی و باداب وان هایی را در اندازه ها و سبک های مختلف تولید می کند تا متناسب با هر بودجه ای باشد و معنای کاملاً جدیدی به لذت استحمام ببخشد.

وان حمام عمومی

انواع وان حمام

این کار معمولاً به منظور ارائه تجربه حمام به اعضای خانواده در خانه نصب می شود و ممکن است حیوانات خانگی مانند سگ ، لاک پشت ، پستانداران کوچک را نیز درگیر کند تا از شیرجه رفتن به خصوص در هوای گرم تابستان لذت ببرید. این وان حمام معمولاً به رنگ سفید است و یک سر دوش در بالا قرار دارد و برای داشتن یک دوش ایستاده یا دیواری ، بسته شده است.

 طراحی و معماری منحصر به فرد این وان به شما کمک می کند تا نیازهای جسمی ، روحی ، عاطفی و کلی سلامتی خود را تعیین و شناسایی کنید. 

 سایت کالا 118 مدتهاست فهمیده است که همه تعریفی متفاوت از زندگی آسوده و بهتری دارند. به همین دلیل است که آنها انتخاب گسترده ای از وان ها را برای انتخاب لحظات آرامش کامل خود به شما ارائه می دهند.

وان حمام کلاسیک

انواع وان حمام

یک تجربه واقعی حمام ، غوطه ور شدن بدن و سر در وان حمام پر از آب است. این سبک وان عمیق تر از وان معمولی است به طوری که می تواند آب بیشتری را در خود نگه دارد. همانطور که انتظار می رود اندازه ها ، سبک ها و اشکال مختلفی برای انتخاب وجود دارد. 

مجموعه نهایی لاکچری شاینی که بیانگر نهایت کیفیت و سبک است ، دارای طراحی های الهام بخش ساخته شده از 100? ENGLISHCAST ، ترکیبی از سنگ آهک آتشفشانی و رزین های با عملکرد بالا است.

وان های حمام مستقل باداب ، کاملاً ساخته شده از اکریل بهداشتی Lucite® با کیفیت بالا و کلیه لوازم جانبی و اسپا در اروپا.

وان حمام دارای در ورو و خروج

انواع وان حمام

به جای اینکه از یک وان حمام دو متری عبور کنید ، یک سطح حمام به راحتی به وان حمام می رسد. سالمندان و افراد دارای مشکل جسمی از راحتی ورود و خروج قدردانی می کنند. یک دستگاه مخصوص درب منزل وجود دارد که مانند یک مهر و موم برای نگه داشتن و نگهداری آب عمل می کند و یک دکمه آزاد کننده اجازه می دهد تا آب پس از استفاده تخلیه شود.

باداب مهندسی فن آوری سیستم هوا بوده است. این اتفاق در نتیجه اشتیاق آنها به استحمام سیستم هوا در بیش از سه دهه نوآوری مداوم ناشی از اعتقاد ما به اینکه سیستم های هوا ماساژ برتر را ارائه می دهند ، بوده است. اکریلین به عنوان یک فناوری ماساژ بسیار برتر از هوا پشتیبانی می کند.

استخرهای چرخشی و وان های هوایی

انواع وان حمام

لذت اوج حمام لذت بردن از احساس گرم ماساژ و نوازش جت آب ضربان دار بر روی هر قسمت از بدن است. این روش به ویژه پس از یک روز کاری سخت در دفتر یا نیاز به آرامش از یک سفر طولانی و خسته کننده مورد استقبال قرار می گیرد. حباب های ایجاد شده توسط فعالیت گرداب ، همراه با شلیک آب از جت ها به ایجاد اثر ماساژ بدن کمک می کنند. نصب این نوع لوکس بدون شک نیاز به تجهیزات ویژه اختصاصی و تکمیل تخصصی بیشتر خواهد بود.

مثلث درمانی ، طراحی ، معماری و منحصر به فرد شاینی به شما کمک می کند تا نیازهای جسمی ، روحی ، عاطفی و کلی سلامتی خود را تعیین و شناسایی کنید. 

وان ، دوش ، درب شیشه ای ، توالت ، سینک ظرفشویی و شیرآلات ، KWC مجموعه کاملی از محصولات حمام را به شما ارائه می دهد ، مجموعه ای منحصر به فرد از اجزای ظریف ساخته شده که کاملاً در کنار هم قرار می گیرند.

مواد وان حمام

انواع وان حمام

مواد ترکیبی در وان حمام

برای تهیه و انتخاب انواع وان ها در تعدادی از مواد تولید می شوند. بسته به شرایط خانوادگی ، هر خانواده مناسب ترین وان را برای نیاز خود انتخاب می کند.

وان آهنی

یک خانواده با کودکان خردسال باید یک وان حمام چدنی را در نظر بگیرند زیرا تقریباً غیر قابل تخریب است و می تواند در برابر بدرفتاری های زیادی مقاومت کند. وان چدنی با مینای چینی روکش دار پوشانده می شود تا یک سطح صاف تولید شود. تمیز کردن وان با استفاده از پارچه اسفنج نرم به راحتی انجام می شود و پس از آن بشویید. یک پایه محکم برای وان چدن بسیار مهم است زیرا وان ها در حال پر شدن هستند و بیشتر از آن وقتی پر از آب شوند. 

وان مینا

انواع وان حمام

چندین لایه مینا یا پرسلن برای پوشاندن وان استفاده می شود که در ابتدا در فولاد طراحی شده است. از آنجایی که وان های استیل سبک تر از چدن هستند ، فرایند نصب آسان تر شده و در مدت زمان کمتری به پایان می رسد. درخشش حاصل از درخشش مینای دندان همیشه در صورت تمیز و خشک شدن وان پس از استفاده حاصل می شود. جنبه منفی وان با روکش مینا این است که مواد مستعد خرد شدن و ترک خوردن در طی یک دوره زمانی خاص هستند. زنگ در اثر قرار گرفتن فولاد در معرض دید قرار می گیرد.

وان آکریلیک

انواع وان حمام

سطح وان اکریلیک یک براقیت عالی است که صاف و منعکس کننده عالی نور است. براقیت برای سالها درخشش خود را حفظ می کند و در لمس صاف است. اگرچه اکریلیک در برابر خراش مقاومت کمتری نسبت به مینا یا پرسلن دارد ، سطح آن به راحتی ترمیم می شود تا دوباره به نظر جدید برسد. اکریلیک محکم و بادوام است. در واقع اتومبیلرانی رئیس جمهور ایالات متحده و موبایل پاپ هر دو توسط مواد اکریلیک محافظت می شوند. تولیدکنندگان گرداب و اسپا جای تعجب ندارد که از اکریلیک به طور گسترده ای استفاده می کنند ، نه تنها به دلیل ناهمواری و دوام بلکه برای سهولت کار و قابلیت استفاده از آن. 

اتصالات و اتصالات KWC فقط سبک های مربوط به هر دوره را تولید نمی کنند. بلکه آنها از طرح های مهم تاریخی الهام گرفته شده اند ، و آنها را با توجه به خواسته های زیبایی شناسی و عملکرد امروز تفسیر مجدد می کنند.

وان شیشه ای

انواع وان حمام

وان فایبرگلاس دارای لایه ای از مواد صاف و براق به نام "ژلکوت" است که در بالای فایبرگلاس قرار دارد. لایه دیگری از مواد پلی استر تقویت شده در زیر او از فایبرگلاس قرار دارد تا به آن استحکام دهد. در مقایسه با مواد اکریلیک یا مینای دندان Gelcoat نسبتاً سبک است ، بنابراین کار با آن در یک فضای تنگ آسان است. برای وزن آن ، با دوام ، قوی و انعطاف پذیر است. در صورت نگهداری و تمیز کردن وان های فایبرگلاس از ژل کت باید سالها رنگ و درخشش آن حفظ شود. از آنجا که ژل کت متخلخل تر است ، اگر وان به درستی نگهداری و مراقبت نشود ، ممکن است آب اکریلیک به آن نفوذ کند و لکه نشان داده شود.

وان کامپوزیت

انواع وان حمام

هنگامی که دو یا چند ماده برای ایجاد یک ماده برتر و منحصر به فرد ترکیب می شوند ، نتیجه یک محصول ترکیبی است. در تلاش برای تولید مواد کامپوزیت مواد سبک وزن ، ترکیبی از پلاستیک ، رزین و فیبر کربن در ساخت استفاده می شود. نتیجه نهایی یک وان کامپوزیت با وزنی کمتر از نصف وزن یک وان چدن است. به همین ترتیب برای حمام بلند آپارتمان ایده آل است. برای زیبایی ظاهری ، سطح تمام شده صاف و براق است و با مینا پوشانده شده است. برای حفظ درخشش و سطح صاف آن و جلوگیری از ایجاد ترک یا تراشه ، نگهداری و تمیز کردن دقیق را نمی توان مانند تمام وان ها نادیده گرفت.

وان های حمام و گنجه های مدرن WETSTYLE منحصراً از WETMAR ، مواد سازنده سنگ طبیعی سازگار با محیط زیست ، با نام تجاری این برند ساخته شده اند ، در حالی که مبلمان آن از چوب های سخت سخت و پایدار ساخته شده اند.

وان محوطه ای با سطح جامد فرهنگی

انواع وان حمام

برای دستیابی به یک وان با سطح جامد کشت ، تکه ها و قطعات سنگی واقعی در زیر دستگاه خرد کن مونتاژ می شوند که برای استحکام و دوام به آن رزین پلی استر مایع اضافه می شود. وان های سطح جامد کشت دارای خصوصیات مشابه کوارتز ، یک ماده معدنی سخت سفید یا بی رنگ است که در برخی از سنگها وجود دارد. به منظور تولید یک سطح صاف و مستحکم ، یک ژلکت در بالا اضافه می شود.

وان های سطح یکپارچه سطح محیطی کاملاً مجلل و زیبا در محیط حمام ظاهر می شوند. این امر به نگهداری ناچیز احتیاج دارد زیرا سطح آب را لکه دار یا جذب نمی کند. خراش ها به راحتی از بین می روند در حالی که ترک ها به این راحتی حل نمی شوند. یک ویژگی مهم این است که سطح در برابر رشد کپک و کپک مقاوم است ، که منبع خطر برای سلامتی است. از استفاده از مایع تمیز کننده ساینده ، رنگ مو و محصولات دارای مواد شیمیایی سنگین در وان خودداری کنید.

وان مخصوص چوب و شیشه

انواع وان حمام

وان های چوبی به اشکال مختلف ، مدور ، بیضی و مستطیلی ساخته می شوند که آخرین شکل آن بیشتر متداول است. چوب ترجیحی به دلیل زیبایی و دوام دانه چوب ، سرو غربی است. یک وان چوبی آب گرم را بیشتر از انواع دیگر مواد ، مانند مینا ، اکریلیک و سنگ مرمر نگه می دارد. در وان باید همیشه بخشی از آن را پر از آب کرد تا از پیچیدن یا جمع شدن چوب جلوگیری کند زیرا منجر به نشت آب می شود. 

ژاپنی ها به وان های چوبی علاقه دارند زیرا معتقدند روح پس از استحمام پاک و بدن پاک می شود.

طرح های بیشتر در لینک زیر