سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید فر توکار

نحوه خرید بهترین فر توکار


راهنمای خرید ما نحوه انتخاب بهترین فر توکار را توضیح می دهد.

راهنمای خرید فر توکار

یک اجاق گاز خوب باید یک دهه یا بیشتر عمر کند، بنابراین می خواهید یک فر توکار مناسب با نیازهای آشپزی خود انتخاب کنید. کوره های مدرن می توانند شامل مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته و کاربردی باشند. اما اگر اصول اولیه را درست دریافت نکنید ، ممکن است در نهایت با یکی از مواردی که دیر گرم می شود یا به صورت ناهموار پخته می شود ، پایان دهید. بهترین کوره ها تا دمای مناسب به سرعت گرم می شوند و گرما را به طور مساوی در کل کوره پخش می کنند. مستقیماً به سراغ بررسی های مستقل ما در مورد بهترین اجاق های داخلی آن بروید تا یکی را برای شما پیدا کند.

 

خرید بهترین اجاق گاز برای شما

 
با استفاده از ابزار تعاملی ما ویژگی های اصلی را راهنمایی می کنیم تا هنگام انتخاب فر توکار جدید از آنها مراقبت کنید.

راهنمای خرید فر توکار

 

انواع فرها

شما همیشه انتخاب راحتی بین فر برقی یا گازی را نخواهید داشت ، زیرا این امر می تواند به گزینه های سوخت موجود در خانه شما بستگی داشته باشد. به همین ترتیب ، مگر اینکه در هنگام طراحی مجدد آشپزخانه خود فر جدید بخرید ، اندازه انتخابی شما با فضای موجود محدود خواهد شد. در زیر ، گزینه ها و مزایا و معایب آنها را توضیح می دهیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا می خواهید تغییر اساسی تری ایجاد کنید یا به سادگی مانند آن را جایگزین کنید.

 

اجاق برقی در مقابل اجاق گاز

کوره های برقی محبوب ترین نوع هستند. خواه یک نفره باشید یا چند نفره ، تنوع زیادی برای انتخاب پیدا خواهید کرد. این روزها به سختی می توان فرگاز توکار را پیدا کرد. فقط تعداد کمی از تولیدکنندگان آنها را به عنوان بخشی از دامنه خود ارائه می دهند ، بنابراین انتخاب شما محدودتر خواهد بود. 

 

به طور کلی ، در می یابیم که فرهای برقی در آزمایشات ما عملکرد بهتری دارند. اینکه چقدر گرما از طریق حفره فر توزیع می شود ، پیش بینی کننده مهمی برای نتایج قابل اطمینان پخت است - و دریافت شده است که بهترین کوره های برقی با پخش یکنواخت گرما ، بهترین کوره های گازی را جلو می زند. از طرف مثبت ، خرید و راه اندازی فر توکار می تواند ارزان باشد و برخی از فر های مناسب نیز وجود دارد. بنابراین اگر لوله کشی گازی نصب کرده اید و مایل به زحمت و هزینه برق رفتن نیستید ، ناامید نشوید.

 

اجاق گاز یک نفره یا دو نفره؟ 

اجاق گاز توکار چهار نوع برای انتخاب وجود دارد. عرض همه 60 سانتی متر است ، اما ارتفاع آنها متفاوت است.

راهنمای خرید فر توکار

  • اجاق های توکار دوتایی تمام قد معمولاً در سطح چشم قرار می گیرند و ورود و خروج غذا را آسان می کنند

 

  • اجاق های دوتایی زیرین ساخته شده برای قرار دادن در زیر یک صفحه اجاق گاز یا آشپزخانه

 

  • کوره های منعطف انعطاف پذیرتر هستند و می توانند در زیر یک اجاق گاز یا در سطح چشم قرار بگیرند. 

 

  • اجاق های جمع و جور برای فضاهای کوچکتر و یا به عنوان بخشی از مجموعه ای که در کنار یا بالای یک اجاق گاز تنظیم شده اند ، مفید هستند

 

چقدر باید خرج کنید؟

 
قیمت فر های توکار از حدود 4 ملیون برای یک فر توکار یکپارچه اساسی تا بیش از 20 ملیون  برای یک فر توکار با سوت و زنگهای متفاوت است. ما کوره ها را در تمام نقاط قیمت آزمایش می کنیم تا بهترین گزینه ها را برای هر بودجه پیدا کنیم. چندین سال آزمایش فر توکار به ما آموخته است که برای تهیه یک اجاق گاز منزل مناسب معمولاً باید بیش از 8 ملیون هزینه کنید و اگر دنبال یک فر توکار دوتایی خوب هستید حداقل 10 ملیون هزینه کنید. 

شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت های دقیق با طرح ها و قیمت های استثنایی به سایت کالا118 مراجعه نمایید. 

بهترین ویژگی های فر توکار برای جستجو

  • خود تمیز کردن - اجاق های پیرولیتیک از یک برنامه با درجه حرارت بالا برای کاهش خاکستر پخته شده سوخته استفاده می کنند. آسترهای کاتالیزوری به شکستن نشت چربی و پاشش کمک می کنند.

 

  • کنترل های دیجیتال - این می تواند دقیق تر از شماره گیری باشد. آنها همچنین می توانند انعطاف پذیری و راهنمایی بیشتری را ارائه دهند و نگاهی ساده تر به آنها بدهند.

 

  • تایمر قابل برنامه ریزی - به شما اجازه می دهد تا فر را برای مدت زمان خاصی بپزید. فر پس از آن به طور خودکار روشن ، پخته و خاموش می شود.

 

  • دونده های تلسکوپی - این باعث می شود که قفسه ها بیرون بیایند و دوباره آنها را به عقب برگردانند ، یک تجربه نرم و پایدار هستند.

 

  • پخت و پز با بخار - برخی از اجاق ها دارای یک مخزن آب هستند که می توان آنها را به صورت پخت بخار یا تزریق انبوه بخار تنظیم کرد. رطوبت روی غذای شما قرار می گیرد ، سپس تبخیر می شود ، که باعث خرد شدن سطح آن می شود.

 

استفاده از پخش گسترده بخار می تواند باعث ترد شدن قسمت خارجی نان شود

  • کنترل های پخت خودکار - ظرفی را که می پزید انتخاب می کنید: و فر دما ، منابع گرما ، سطح رطوبت و زمان را تنظیم می کند.

 

  • اجاق های متصل "هوشمند" - به شما امکان می دهد عملکردهای خاصی را کنترل کرده یا با استفاده از یک برنامه در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود ، روند پخت و پز را بررسی کنید.

 

  • درب های لعاب سه یا چهار برابر - چندین لایه شیشه عایق بندی فضا شده و باعث حفظ گرما و صرفه جویی در انرژی می شود.


انتخاب اندازه مناسب فر

راهنمای خرید فر توکار

  • ظرفیت بیان شده اجاق می تواند از 51 تا 76 لیتر باشد.

 

  • ظرفیت متوسط ??یک کوره واحد 64 لیتر است .

 

  • ظرفیت متوسط ??اجاق گاز دوتایی برای اجاق اصلی 62 لیتر و برای کوچکتر 35 لیتر است.

 

  • چیدمان و موقعیت قفسه همچنین بر میزان جایگیری شما در فر توکار تأثیر می گذارد.

تولیدکنندگان به طور کلی کل حجم داخلی اجاق های خود را به عنوان راهنمای اندازه ذکر می کنند. اما از آنجا که غذا به مکعب های بزرگ نمی آید ، این امر به خصوص مفید نیست. برای پخت و پز نمی توانید از تمام آن فضای داخلی استفاده کنید و نحوه قرارگیری و قرارگیری قفسه ها نیز تفاوت زیادی در میزان قرارگیری شما دارد. ممکن است فر توکار با ابعاد بزرگتر فضای پخت و پز کمتری نسبت به فر کوچکتر داشته باشد.

 

ظرفیت قابل استفاده یک اجاق می تواند 27 لیتر کمتر از ظرفیت اعلام شده باشد!!!!!!!
ما حجم قابل استفاده واقعی هر فر را اندازه می گیریم ، و هر فضایی را که هنگام پختن غذا شمارش نمی شود ، مثل 3 سانتی متر بالای فر ، و هر فضایی که در پایین ترین سطح قفسه قرار دارد ، نادیده می گیریم. اگر غذا را در این فضاها قرار دهید ، از گردش مناسب هوای گرم جلوگیری می کنید ، که بر نتایج پخت غذا تأثیر می گذارد.

ما همچنین از مجموعه غذاهای خود به اندازه زندگی - بوقلمون ، مفصل مرغ و گوشت گاو در سینی های برشته شده - برای بررسی آنچه واقعاً می توانید در هر اجاق قرار دهید استفاده می کنیم. بزرگترین فرها ها در یک بوقلمون بزرگ جای می گیرند و هنوز فضای سینی سیب زمینی کبابی یا سبزیجات را باقی می گذارند.در فر های کوچکتر ممکن است بوقلمون جای بگیرد اما جایی برای وسایل اضافی باقی نمی گذارند ، در حالی که در بقیه می توانند خیلی باریک باشند و حتی به تنهایی  بوقلمون جای نگیرند. 

برخی از فر های منفرد دارای یک تقسیم کننده خاص هستند که به شما امکان می دهد فضای داخلی را تقسیم کرده و در دو درجه حرارت متفاوت بپزید. اگر فضای بیشتری برای نوع فر توکار ندارید ، اما فضای پخت و پز انعطاف پذیرتری دارید ، این کار مفید است.

آیا شما باید یک اجاق گاز خود تمیز خریداری کنید؟

راهنمای خرید فر توکار

تمیز کردن کوره کاری ناخوشایند و ناخوشایند است ، بنابراین کوره ای که نوید پاکسازی خود را بدهد یک چشم انداز وسوسه انگیز است. چندین گزینه در دسترس است:

  • تمیز کردن مواد شیمیایی گرانترین گزینه. کوره های پیرولیتیک برنامه ویژه ای دارند که حفره را تا حدود 500 درجه سانتیگراد گرم می کند و باعث ریختن نشت می شود تا جایی که باقی مانده یک خاکستر خوب است که می توانید آن را پاک کنید.

 

  • آسترهای کاتالیستی این را می توان در کناره ها ، پشت و گاهی سقف فر مشاهده کرد. آنها سطح ویژه ای دارند که چربی و نشت چربی را به خود جذب می کند و هنگامی که در دمای بیش از 200 درجه سانتیگراد طبخ می کنید به تدریج خراب می شود.

 

  • تمیز کردن بخار کمتر معمول است. این معمولاً شامل افزودن مقداری آب به یک فرو رفتن کوچک در پایه فر توکار است که در نتیجه بخار ایجاد می کند تا جرم سوخته را شل کند.

 

  • تمیز کردن نانو برخی مارک ها مانند Beko ویژگی های اضافی تمیز کردن خود را ارائه می دهند. در این حالت ، شیشه درب فر توکار دارای روکشی است که برای دفع آلودگی طراحی شده است.

 

پخت و پز معمولی ، فن دار یا چند منظوره؟

روش های مختلفی وجود دارد که فر های توکار می تواند گرما را تأمین کند و به شما کمک می کند معنی این موارد را درک کنید ، بنابراین می توانید مطمئن باشید گزینه ای که برای شما مناسب است را دریافت می کنید.

فرهای معمولی

یک فر توکار معمولی و استاندارد گرما را از دو عنصر گرمایشی تأمین می کند - یکی به سمت بالای اجاق گاز و دیگری در نزدیکی پایه. این امر می تواند منجر به ایجاد لکه های گرم و سرد شود و غذاهایی که در نزدیکی بالای فر قرار می گیرند تمایل دارند سریعتر از غذاهای نزدیک به پخت و پز شوند. 

پخت و پز متداول ممکن است گاهی اوقات با استفاده از فر توکار دارای فن باشد - کیک ها ، سوفله ها و فلان ها با حرارت بالا و پایین بهتر می شوند - و هر چیز مایع که می خواهید به آرامی بپزید ، مانند یک دیگ ، چیز خاصی ندارد از پخت فن بهره مند شوید. 

فرهای فن دار

امروزه اکثر اجاق های برقی دارای یک فن هستند که به توزیع یکنواخت گرما کمک می کند و برخی از فر های توکار نیز می توانند به کمک فن کمک کنند. کوره های فن واقعی دارای یک عنصر گرمایشی منفرد در اطراف فن هستند ، در حالی که کوره با کمک فن در واقع یک کوره معمولی (دو عنصر گرمایشی) با یک فن در پشت کوره است.

فرهای چند منظوره

فر های چند منظوره معمولاً شامل گرمای بالا و پایین ، کوره و فن هستند. آنها به شما امکان می دهند با این منابع گرما به طور مستقل یا ترکیبی غذا درست کنید. بنابراین می توانید فقط از حرارت بالا استفاده کنید تا وقتی لازانیا شما پخته شد کمی قهوه ای رنگ شود ، یا فقط از یک حرارت پایین برای یک پیتزا یا کوکیچ استفاده کنید تا پایه ترد کامل داشته باشد. 

فر های چند منظوره اغلب تنظیمات برفک زدایی نیز دارند. بعضی از مدل ها فقط از فن برای جابجایی هوای گرم نشده به اطراف استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر همزمان کمی گرمای پایین را وارد می کنند. در هر صورت ، کار خیلی سریعتر از گذاشتن غذای خود روی میز آشپزخانه انجام می شود.

فرهای چند منظوره به طور فزاینده ای رایج می شوند. آنها می توانند انعطاف پذیری بیشتری از گزینه های پخت و پز را ارائه دهند ، اما اطمینان حاصل کنید که استفاده از آنها آسان است زیرا گزینه های بیشتر به معنی کنترل های بالقوه گیج کننده هستند.

 

روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.bestbuy.com/site/home-appliances/ranges-ovens-stoves/abcat0904000.c?id=abcat0904000&ref=212&loc=1&ds_rl=1260669&ds_rl=1273104&ds_rl=1273104&gclid=EAIaIQobChMIzdbpjZT97AIVofHjBx1yDwHyEAAYAiAAEgIpGPD_BwE&gclsrc=aw.ds