سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاک کردن شیرآلات بهداشتی

نحوه تمیز کردن شیرآلات بهداشتی

شیر آب ، میله های حوله ای ، سر دوش ، لولا - کروم در همه جای خانه ، به خصوص در حمام خودنمایی می کند.بهترین روش های تمیز کردن کف صابون ، رسوبات معدنی ، لکه های آب ، لکه های سمج و لکه دار شدن آب در دستشویی را بیاموزید.

 

اگر شما هم یکی از آن نظافتچی های کوشا هستید ، نیازی نیست که به شما بگویم پاک کردن روزانه بهترین روش است. برای بقیه ما ، پاکسازی معمول خمیر دندان ، صابون و پاشنده های آب سخت را می توان با یک آبشویی و صابون ملایم انجام داد. هر چقدر آب شما نرم باشد ، اگر قطره ها روی کروم خشک شوند ، درجاتی از مواد معدنی باقی مانده باقی می ماند. اگرچه ناخوشایند هستند ، اما خوشبختانه برای خود کروم خطرناک نیستند.

نهایی ترین کار در تمیز کردن کامل حمام یا دستشویی، درخشش شیرآلات کروم شما است. در اینجا روش براق نگه داشتن شیرآلات کروم آورده شده است ، شامل نکاتی برای از بین بردن لکه های سمج و بدون مواد شیمیایی.در اینجا چند نکته اضافی در مورد نحوه تمیز کردن سریع حمام آورده شده است.

پاک کردن شیرآلات بهداشتی

ارجعیت پاک کننده طیعی به شیمیایی

 

 

آسیب شیمیایی هر خسارتی است که به شیر آب کروم در اثر واکنش های شیمیایی وارد شود. متداول ترین نوع آسیب به کروم آسیب به زنگ زدگی است . شیر آب که غلظت زیادی از آهن دارد ، کروم را زنگ زده و باعث قهوه ای یا سبز مایل به قرمز شدن آن می شود. این جذابیت زیبایی شناسی را از بین می برد و ممکن است حذف آن بسیار دشوار باشد. هنگامی که از پاک کننده های حاوی هیدروفلوئوریک ، اگزالیک و انواع دیگر اسیدها استفاده می کنید که منجر به ایجاد لکه ای به رنگ سبز شیری می شود ، آسیب شیمیایی رخ می دهد.

بهترین پاک کننده برای کروم چیست؟

 کروم به راحتی نسبت به لکه های سطحی تسلیم می شود ، و گرچه این لکه ها و رگه ها چشم را به خود جلب می کند ، اما این امر به دلایلی اشتباه است. در مقایسه با سایر مواد معمول خانگی ، حتی انواع مختلف فلز ، تمیز کردن کروم به خصوص دشوار نیست. بیش از هر چیز ، ماندگاری عامل اصلی نگه داشتن کروم در بهترین حالت است. برای راهنمایی در مورد درخشش شیرآلات کروم خود، به پیشنهادات زیر مراجعه کنید.

((Bar Keepers Friend Cleanser Soft Liquid)) تاثیرات بسیار خوبی برای تمیز کردن سطوح از جمله شیرآلات کروم دارد. این ماده غیر سمی است ، به طرز شگفت انگیزی ملایم است و با خیال راحت کف صابون ، رسوبات معدنی و لکه های آب را از سخت افزار حمام کسر کننده پاک می کند.

آب و صابون

یک راه حل ساده دیگر؟ صابون ظرف قدیمی سینک ظرفشویی را با آب گرم پر کنید ، چند قطره صابون ظرف ملایم اضافه کنید. از یک پارچه میکروفیبر برای تمیز کردن استفاده کنید و بعد از آن یک پارچه خشک برای صیقل دادن استفاده کنید.

یکی از موثرترین روش های تمیز کردن کروم نیز یکی از ساده ترین راه ها است. صابون ظرف را به یک سطل آب گرم اضافه کنید ، یک پارچه نرم یا اسفنج غیر ساینده را درون محلول قرار دهید ، سپس با استفاده از ساینده کروم کار را شروع کنید. در ادامه کار ، پارچه یا اسفنج را مرتباً آبکشی کنید تا خاکی که شروع به شل شدن و جدا شدن از فلز کرده است ، از بین برود. برای تمیز کردن هرگونه چین یا شکاف در کروم ، یک مسواک قدیمی را انتخاب کنید. موی مسواک می تواند آب صابونی را در مناطقی کارآمد کند که در غیر این صورت نمی توانید به آن برسید. کار را با شستشوی فلز با آب تمیز به پایان برسانید تا آثار باقی مانده صابون در کروم از بین برود.

پاک کردن شیرآلات بهداشتی

چگونه می توان لکه های آب سخت را از شیر آب کروم به روش طبیعی پاک کرد

:در اینجا سه ??تاکتیک هدفمند - و طبیعی! - برای از بین بردن لکه های سخت آب سخت از کروم آورده شده است.

نحوه تمیز کردن کروم حمام با سرکه سفید

قویتر از صابون ظرف سرکه سفید مقطر است. با استفاده از نسبت یک به یک ، سرکه را با آب شیر ساده و قدیمی مخلوط کنید ، سپس محلول را با استفاده از یک پارچه یا اسفنج غیر ساینده استفاده کنید. مجدداً برای هر مکان صعب العبور از مسواک استفاده کنید. به یاد داشته باشید که سرکه به دلیل اسیدیته ای که دارد ، بسیار خوب عمل می کند ، که حتی جرم های دیرینه را حل می کند. برای اینکه قدرت آن رقیق نشود ، مراقب باشید سرکه را با حجم زیادی از آب مخلوط نکنید.

 

  • قسمتهای مساوی سرکه سفید و آب را در یک سطل کوچک یا یک کاسه بزرگ مخلوط کنید.

 

  • یک پارچه میکروفیبر را در مخلوط قرار دهید و در صورت لزوم آن را به اطراف فواره پیچیده ، با یک لاستیک محکم کنید. بگذارید 15 دقیقه بماند.

 

  • در حالی که منتظر هستید ، یک مسواک قدیمی را در محلول سرکه فرو ببرید. پایه و دستگیره ها را تمیز کنید ، بعلاوه هر قسمت سخت قابل دسترسی.

 

  • لکه های زنگ زده روی وسایل حمام ؟ یک تکه فویل آلومینیوم را خرد کرده و در محلول سرکه فرو ببرید. اسکراب با نیروی متوسط. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید.

 

  • پارچه را از دهانه خارج کنید ، سپس تمام قسمتهای تمیز شده را با یک پارچه خشک جداگانه پاک کنید.

 

روی عکس زیر کلیک کنید.پوزخند

پاک کردن شیرآلات بهداشتی

 

نحوه تمیز کردن شیرآلات کروم با لیمو

  1. یک لیمو را نیمه مستقیم روی کروم لکه دار بمالید. در صورت نیاز ، نیمه های بیشتری را در دسترس داشته باشید تا از آنها استفاده کنید.

  2. اجازه دهید آب به مدت 3 تا 5 دقیقه روی کروم بماند.

  3. با یک پارچه میکروفیبر مرطوب پاک کنید.

  4. با پارچه میکروفیبر جداگانه خشک کنید تا درخشش کامل را نشان دهد.

 

نحوه تمیز کردن کروم حمام با جوش شیرین

  1. در یک کاسه کوچک ، 4 قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک چهارم آب گرم ترکیب کنید. خوب مخلوط کنید.

  2. به کروم لکه دار اعمال کنید. بگذارید 15 دقیقه بماند.

  3. با یک پارچه میکروفیبر مرطوب پاک کنید .

  4. برای از بین بردن رطوبت اضافی و ایجاد براق شدن کروم از یک پارچه میکروفیبر خشک استفاده کنید.

 

مشکل زنگ زدگی

بدترین مشکل زنگ زدگی است. کروم فلزی نرم است که برای جلوگیری از زنگ زدگی و درخشش درخشان روی فلز دیگری مانند نیکل یا برنج اعمال می شود. فقط در صورت خراشیده شدن یا سوراخ شدن کروم است که می تواند زنگ زدگی ایجاد کند. برخی از آنها یک پشم استیل بسیار ظریف را برای پاک کردن زنگ زدگی پیشنهاد می کنند ، اما این کار بسیار خطرناک است و به احتمال زیاد باعث از بین رفتن و از بین رفتن بیشتر پوشش کروم می شود. پاک کننده های تجاری می توانند کمک کنند. اما یک روش واقعا جالب برای از بین بردن زنگ زدگی ، مالش دادن آن با فویل آلومینیوم است. بله ، فویل معمولی ، نرم تر از کروم ، آن را تمیز و بدون زنگ می زند!

پاک کردن شیرآلات بهداشتی

پیشگیری بهتر از درمان

پس از تمیز کردن ، می توان با استفاده از نوعی پوشش محافظ شفاف بر روی کروم ، لکه های آینده را دوباره به تأخیر انداخت. چندین تکنیک شگفت آور ، ساده و ارزان برای تحقق این امر وجود دارد. واکس اتومبیل معمولی مانند واکس (داشبورد) به خوبی کار می کند. روش های درمانی شیشه ، مانند RainX ، باعث پراکنده شدن آب می شوند. WD40 مالیده شده بر روی کروم نامرئی و در برابر آب مقاوم است. حتی پاره کردن یک ورق کاغذ مومی معمولی و مالش محکم آن در تمام قسمت های انتهایی باعث محافظت واضح ، سبک و واکس می شود.

نکته

شیرآلات کروم را بعد از هر استفاده خشک نمایید تا لکه های جدید تر و سخت تر ایجاد نشود.

 

 

جلوگیری از خسارت

روشهای بحث شده در اینجا نه شامل مواد شیمیایی خشن است و نه ابزار تمیز کردن سنگین. به این دلیل که کروم یک فلز نرم است. حتی توسط پد تمیز کردن نیز می تواند خراشیده شود ، بنابراین از وسوسه استفاده از لبه های تیز روی لکه های سر سخت جلوگیری کنید. همچنین ، اگر قصد استفاده از پاک کننده تجاری را دارید ، مطمئن شوید که برچسب آن نشان می دهد این محصول برای کروم مناسب است.

 

اکنون که کار تمیزکاری کاملی را انجام داده اید ، می توانید یک روز آن را صدا بزنید یا یک قدم جلوتر بروید و کروم را با درخشش چشمگیر ترک کنید.

 

اینجا کلیک نمایید.