سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراسیون حمام

 

 

9 ایده تزئین سریع و آسان حمام

 

اگر از رفتن به داخل حمام خود وحشت دارید و آرزوی تغییر را دارید ، ما لیستی جدید از ایده های تزئین حمام را تهیه کرده ایم که انجام آن ارزان و ساده است. مهمترین پروژه ای که می توانید برای تغییر وضعیت سرویس بهداشتی انجام دهید ، ارتقا روشنایی است. یک مطالعه کننده سوئدی دریافت که نور ، همراه با رنگ مناسب ، بر روحیه تأثیر می گذارد. تغییر نور شما می تواند آسان و مقرون به صرفه باشد ، به علاوه باعث می شود یک حمام کوچک بزرگتر و زیباتر به نظر برسد. وسایل روشنایی قدیمی و نورهای فلورسنت سایه های ناخوشایند و رنگ های نامطبوع را در اطراف شما ایجاد می کند. اگر تغییر وسایل امکان پذیر نیست ، می توانید لامپ های خود را با لامپهای فلورسنت جدید که دارای رنگ گرم نور در روز روشن و آفتابی هستند ، ارتقا دهید. هنگامی که کیفیت نور حمام خود را ارتقا دادید ، رنگ مرحله بعدی است. به روز رسانی سریع و آسان رنگ های روشن را برای سطوح بزرگ مانند دیوارها انتخاب کنید و رنگ های تیره و غنی را برای لهجه ها ذخیره کنید. بررسی کنید که قبل از رنگ آمیزی ، رنگ انتخاب شما در نور جدید چگونه است ، زیرا دمای رنگ می تواند سایه رنگ را تغییر دهد. یک آخر هفته را کنار بگذارید.

دکوراسیون حمام

 

 

در اینجا مروری بر ایده های سریع و آسان تزئین حمام ما وجود دارد:

 

 

رنگ حمام تازه

دکوراسیون حمام

 

 

با رنگ آمیزی دیوارهای خود با رنگ مناسب ، دکوراسیون دیوار حمام خود را بهبود ببخشید. رنگ های روشن باعث می شوند یک حمام کوچک، بزرگتر به نظر برسد. رنگ های تیره یا پر جنب و جوش نمایشی از حمام را با هر اندازه ای اضافه می کنند. برای مبارزه با رطوبت دیگر لازم نیست رنگ براق را در حمام انتخاب کنید. از مغازه رنگ فروشی بخواهید که مواد افزودنی را به رنگ مات مخلوط کند تا کپک نشود. با رنگ آمیزی دیوارها متوقف نشوید - رنگ سفید مات یا یک رنگ نیمه براق بخرید و کابینت ها را نیز رنگ کنید!

 

وسایل روشنایی بی نظیر

دکوراسیون حمام

جایگزینی وسایل روشنایی منسوخ می تواند دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را تغییر دهد. طیف گسترده ای از وسایل روشنایی مقرون به صرفه در فروشگاه ها و آنلاین موجود است. به یاد داشته باشید ، پروژه های اصلی برق بهتر است به متخصصان واگذار شود. با این حال ، با برخی از راهنمایی ها ، خاموش کردن وسایل روشنایی یک پروژه ساده حمام  است که می توانید در یک روز انجام دهید. هنگام تغییر روشنایی اتاق، نترسید که روند را امتحان کنید. نورپردازی مدرن حمام شامل آویزهای نوری و میله های نوری است که نور را در یک اتاق پخش می کنند. انتخاب وسایل روشنایی LED هوشمندانه است ، زیرا آنها بسیار کم مصرف هستند و گرمای بیشتری به حمام شما نمی افزایند.

هنر دیوار حمام

 

نیازی نیست که به دیوارهای خالی حمام خیره شوید. چاپ های بوم تیمار شده در برابر آب مقاوم و مقرون به صرفه هستند. برای داشتن بهترین تأثیر بصری ، به سراغ نسبت های بزرگ بروید. برای داشتن ظاهری منحصر به فرد ، از یک چاپگر محلی بخواهید که یک عکس مورد علاقه را به هنر سفارشی دیواری تبدیل کند. امروزه ، چاپگرهای سفارشی می توانند چاپ های بوم ایجاد کنند و حتی برای مقاومت در برابر آب آنها را ورقه ورقه کنند. هنگام ایده پردازی ایده های تزئین حمام برای هنر ، فراتر از چاپ بوم فکر کنید. گالری دیواری از اشیا  مورد علاقه مانند ستاره دریایی یا سبد می تواند یک روش شخصی و طراوت برای تزئین دیوارهای حمام شما باشد.

 

تازه کردن کاشی حمام 

دکوراسیون حمام

اگر کاشی شما خسته کننده است ، سعی کنید آن را با کاشی های چسبان قابل جدا شدن مانند کاشی های نشان داده شده در بالا بپوشانید. برش و نصب آنها آسان است و به نظر واقعی می آیند. مزیت بزرگ این است که آنها می توانند هر زمان که بخواهید بدون آسیب رساندن به سطح پشت آن برداشته شوند - مناسب برای به روزرسانی حمام در یک آپارتمان یا خانه اجاره ای.

 

به روزرسانی سخت افزار و شیرآلات

دکوراسیون حمام

در اینجا یک ایده تزئین سریع و آسان حمام وجود دارد - سخت افزار حمام خود را عوض کنید. کشوهای جدید ، حوله های با طرحهای متفاوت ، نگهدارنده دستمال توالت و شیر آب ظاهر حمام شما را کاملا تغییر می دهد. تعویض وسایل حمام حتی می تواند جلوی میز شما را دوباره تازه جلوه دهد. به خصوص اگر حمام کوچکی داشته باشید که با برنز طلایی تازه تزیین شده باشد. جایگزینی به همان سادگی است که می توانید سخت افزار قدیمی را باز کنید یا سخت افزار قدیمی را بیرون بیاورید و یک مورد جدید را اضافه کنید. برای سریع و آسان نگه داشتن این پروژه ، مطمئن باشید که در حال جایگزینی سخت افزار قدیمی با فاصله سوراخ پیچ با اندازه مشابه هستید ، به خصوص در کشوهای کشوی سبک میله ای که نیاز به پیچ دارند. کمتر سوراخ جدید کابینت و دیوار ایجاد می کنید.

 

 

کفپوش اتاق جدید پودری

دکوراسیون حمام

امروزه گزینه های کفپوش بسیار عالی وجود دارند که مدرن است و کار با آن آسان است. تخته های کف وینیل مقرون به صرفه ، قابل انعطاف در اکثر فروشگاه های بهسازی منزل موجود است و انواع مختلفی از گونه ها و الگوهای چوبی را دارد. ظاهری واقع گرایانه دارند (بلوط سفید شسته شده در بالا نشان داده شده) و شامل بافت و نقص روی سطح هستند ، دقیقاً مانند کف چوبی یا کاشی سنگی واقعی. نصب به آسانی امتیاز دهی با تیغه ، لایه برداری و چسباندن است. بهترین قسمت این است که ضدآب هستند و دارای ضمانت های طولانی در برابر سایش هستند. شما همچنین می توانید یک فرش کف ونیل یافته اضافه کنید . این فرش ها دارای استحکام صنعتی هستند ، می توان آنها را در اندازه های سفارشی سفارش داد و دارای پشتی لاستیکی هستند که باعث ایجاد بالشتک و راحتی در کف سرویس بهداشتی شما می شود.

 

ذخیره بهتر در حمام خود

دکوراسیون حمام

شسته و رفته و سازماندهی سرویس بهداشتی شما بلافاصله جلوه تازه ای به آن می بخشد. اگر حمام کوچکی دارید ، به این فکر کنید که چگونه می توانید فضای ذخیره سازی موجود را بهبود ببخشید. افزودن انواع کشوهای متنوع (که مرتب سازی آسانتر وسایل) به داخل کابینت است که یک نسخه آسان آخر هفته است. اندازه استاندارد کشوهای کشویی در بیشتر فروشگاههای بهسازی منزل موجود است. روشهای دیگر برای به حداکثر رساندن ذخیره سازی شامل: - قفسه بندی دیواری شناور - سبدهای دیواری - کابینت ذخیره سازی به سبک مبلمان.

 

حوله و فرش به روز شده

دکوراسیون حمام

اکنون در آخرین مرحله تزئین حمام هستید. این قسمت مانند افزودن غافل گیری غول پیکر به هدیه است. حوله های قدیمی و نامناسب خود را اهدا یا دور بیندازید و حوله های نرم و کرکی متناسب با دکوراسیون جدید حمام خود بخرید. برای لمس طراحی حمام مدرن ، رنگ یا الگوی متناوب ایجاد کنید. برای به روزرسانی سبک اتاق پودری خود ، این منسوجات اصلی را بخرید: - حوله ها. بافتها و سایه های تازه رنگ - حصیر کف را امتحان کنید. به دنبال راحتی و مواد بی نظیر باشید. - پرده دوش. پرده دوش طرح دار یا چاپی را انتخاب کنید که با حوله ها و حصیرهای شما هماهنگ باشد.


موارد ضروری و لوازم جانبی

دکوراسیون حمام

آماده هستید تا آخرین دکوراسیون را در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود داشته باشید؟ برای تکمیل طراحی حمام جدید خود ، چند لوازم جانبی و موارد ضروری سفارشی دیگر اضافه کنید. در اینجا چند ایده برای شروع آورده شده است: - سبد آشپزخانه - ظرف صابون حمام یا کف صابون - گیاهان آپارتمانی زنده ، مانند حوله های ارکیده. بافتهای تازه و سایه های رنگ - شمع یا پخش کننده رایحه اتاق را برای رایحه ای تازه امتحان کنید.