سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمیز کردن وان حمام

نکات مفیدی برای تمیز کردن وان ها

تمیز کردن وان حمام

هیچ چیز مانند یک غوطه وری طولانی و آرام در وان آب داغ نیست تا استرس های روز را تسکین دهد - یعنی مگر اینکه وضعیت وان حمام شما را تحت فشار قرار دهد!

وان ها آهن ربا برای تفاله صابون ، کپک و مواد معدنی هستند ، نیازی به ذکر نیست لکه های سرسخت ناشی از آب سخت یا زنگ زدگی.

پاسخ بسیاری از مالکان خانه این است که یکی از بسیاری از پاک کننده های فروشگاهی را که مخصوص سطوح حمام فرموله شده انتخاب کنند. به طور خاص برای از بین بردن لکه ، هر کدام را که انتخاب می کنید ، فقط دستورالعمل های سازنده را برای استفاده ایمن بخوانید و دنبال کنید ، زیرا بسیاری از این محصولات حاوی مواد شیمیایی سمی هستند.

به عنوان یک گزینه دیگر ، اگر محلول های تمیزکننده طبیعی و خودتان را ترجیح می دهید ، اکنون دستورالعمل ها و نکاتی در مورد تمیز کردن و از بین بردن لکه های وان را با استفاده از چند منگنه خانگی معمول و ارزان قیمت ادامه دهید.

زمان مناسب برای تمیز کردن وان

همیشه به یاد داشته باشید که اگر وان را برای مدت طولانی کثیف بگذارید ، خلاص شدن از خاک و لکه ها حتی مشکل تر می شود. بنابراین ، برای نگهداری یک حمام بهداشتی ، باید هر از گاهی آن را تمیز کنید. با این حال ، بیشتر مردم از زمان مناسب برای تمیز کردن آن اطمینان ندارند.

خوب ، محاسبه کاملا ساده است! اگر بیش از دو نفر از اعضای یک خانواده روزانه از وان استفاده می کنند ، تمیز کردن مکرر آن نسبت به یک وان که هفته ای یک یا دو بار استفاده می شود ، نیاز دارد.


فضای اطراف وان را تمیز کنید

قبل از شستن وان واقعی ، کاشی ها را تمیز کرده و کناره ها را از نظر وجود هرگونه علامت قالب و لکه در اطراف یا زیر آب بند بررسی کنید. برای تمیز کردن کاشی از محلول های مخصوص مایع یا اسپری استفاده کنید ، سپس آن را با پارچه میکروفیبر پاک کنید. توجه بیشتری به نقاط کثیف آشکار کنید ، پس از اتمام کار ، اطمینان حاصل کنید که با باز کردن پنجره هوای تازه وارد کنید و یا تهویه را روشن کنید.



چگونه می توان حمام را تمیز کرد

به سراغ شربت خانه خود بروید و یک کلاسیک تمیز کننده طبیعی - سرکه سفید - بیرون بیاورید ، سپس این مراحل ساده را دنبال کنید:

  1. یک بطری اسپری را با نصف و نیم محلول سرکه و آب گرم پر کنید.
  2. سطح وان را اسپری کرده و اجازه دهید محلول به مدت 15 دقیقه بماند.
  3. با یک پارچه یا اسفنج میکروفیبر پاک کنید.
  4. با آب تمیز بشویید و دوباره پاک کنید.

 

برای آلودگی شدید یا لکه های ملایم

  • محلول جوش شیرین را روی وان بپاشید و روی محلول سرکه و آب که در بالا بحث شد اسپری کنید.
  •  

     

  • اجازه دهید این مخلوط به مدت چند دقیقه حباب زده شود ، سپس با یک پارچه نرم یا اسفنج مالش دهید تا یک خمیر تشکیل شود.
  •  

    • بگذارید خمیر به مدت 15 دقیقه بماند ، سپس آن را پاک کرده و بشویید.

    راهکار برای حذف لکه های سخت

    اگر و هنگامی که برای رفع لکه های لجباز به حداکثر قدرت تمیزکاری نیاز دارید ، این مراحل را دنبال کنید:

    1. خمیر تمیز کننده وان از یک قسمت پراکسید هیدروژن به دو قسمت جوش شیرین (یا خامه تارتار) درست کنید.
    2. خمیر را روی لکه بمالید و بگذارید 30 دقیقه تا یک ساعت بماند ، سپس آن را پاک کرده و بشویید.
    3. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید تا لکه از بین برود.

     

    تمیز کردن وان حمام

     

    روش عالی حذف لکه های سخت آب

    به نظر می رسد رسوبات معدنی هرگز از بین نرود ، اما در واقع ، حذف آنها تقریباً آسان است.

     

    1. حوله های کاغذی را به سرکه سفید تمام قدرت آغشته کنید.
    2. حوله های کاغذی خیس خورده را مستقیماً روی نقاط لکه دار بزنید.
    3. بگذارید یک تا دو ساعت بماند.
    4. در آخر ، با جوش شیرین و خمیر سرکه بکشید (در بالا توضیح داده شد) ، سپس تمیز بشویید.

     

    راهکار ساده برای از بین بردن زنگ زدگی

    لکه های زنگ زدگی را می توان با خمیر پودر بوراکس و آب لیمو درمان کرد.

    1. لکه های زنگ زدگی را با بوراکس بپاشید.
    2. از نصف لیمو بریده شده برای مالش هر لکه استفاده کنید تا زمانی که خمیر تشکیل شود.
    3. بگذارید خمیر به مدت 15 تا 30 دقیقه بماند.
    4. پاک کنید و آبکشی کنید.

    بوراکس به علاوه مرکبات

    قرار دادن بوراکس روی یک لیمو قطعه قطعه شده و مالیدن وان با آن به تمیز شدن سطح کمک می کند. روش دیگر ، شما می توانید بوراکس را در بالای لکه بپاشید ، بگذارید 10-15 دقیقه بماند ، سپس آن را با لیمو مالش دهید تا وان خود را از شر مواد پاک کنید.

    باید ها و نباید های ضروری که باید در نظر بگیرید

    • از استفاده از پشم استیل یا برس های ساینده و پودرهای تمیز کننده خودداری کنید ، زیرا این محصولات باعث خراش سطح می شوند.

    • هرگز محصولات تمیزکننده را مخلوط نکنید! ترکیبات خاصی از مواد شیمیایی - به عنوان مثال سفید کننده کلر و آمونیاک - می تواند بخارات سمی ایجاد کند یا پوست شما را بسوزاند.

    • هنگام استفاده از مواد شیمیایی ، همیشه از تهویه مناسب محل اطمینان حاصل کنید. با پوشیدن دستکش لاستیکی از پوست خود محافظت کنید.

    • پراکسید هیدروژن و سفید کننده باعث تغییر رنگ پارچه ها می شود ، بنابراین هنگام استفاده از هر نوع محصول حاوی این مواد شیمیایی حتما لباس های قدیمی را بپوشید.

    • محصولات تمیزکننده را پاک کرده و شستشو دهید تا مطمئن شوید هیچ گونه پس مانده ای در وان باقی نمی گذارد.

     

    تمیز کردن جت وان حمام

    تمیز کردن وان حمام

     


     

    چیزی کاملاً شبیه نشستن درون وان حمام آرامش بخشی نیست که فقط آب با تکه های سیاه شناور ، موها و کسانی که می دانند چه چیزهای دیگری پیدا کنند. متأسفانه ، اگر شما صاحب وان جت دار هستید ، این نوحه با توجه به اینکه شکاف جت ها تمایل به جمع آوری اسلحه هایی دارند که تمیز کردن آنها با دست تمایل دارد ، کاملاً رایج به نظر می رسد. اما روش های ساده ای برای تمیز نگه داشتن آن جت ها با استفاده از مواد اولیه اولیه خانگی وجود دارد.

    • وان را پر کنید تا جت ها با 2-3 اینچ آب گرم پوشانده شوند.

     

    • 2 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی با میزان کم لجن و 1/2 فنجان سفید کننده اضافه کنید. اگر می خواهید همه چیز را سبز نگه دارید ، می توانید 1 فنجان سرکه سفید را جایگزین مواد سفید کننده کنید. (توجه: برخی از تولید کنندگان سفید کننده را توصیه نمی کنند زیرا می تواند واشر داخلی را با گذشت زمان خشک کند ، بنابراین ممکن است بخواهید فقط در موارد اضطراری ناپاک به مواد سخت متوسل شوید.) در غیر این صورت می توانید از مواد شوینده پودر شده ظرف استفاده کنید.

     

    • جت های وان را به مدت 15 دقیقه اجرا کنید.

     

    • وان را خالی کرده و دوباره پر کنید (آب سرد این بار خوب است). 10 دقیقه بیشتر جت ها را اجرا کنید.

     

    • وان را آبکش کرده و آن را خوب بشویید تا گلوله از بین برود.

     

    • اگر واقعا به یک تمیز کننده عمیق نیاز دارید ، می توانید با برس بطری و پارچه غیر ساینده به جت ها حمله کنید.

     

    • اگر هنوز اطراف کاورهای جت آلودگی وجود دارد ، سعی کنید از نخ دندان استفاده کنید تا پشت آنها قرار بگیرید.

    و نکته آخر: قبل از تمیز کردن جت برای اولین بار ، کتابچه راهنمای تولید کننده را بررسی کنید. برخی از تولیدکنندگان توصیه می کنند کنترل کننده های هوا را ببندند ، در حالی که برخی دیگر توصیه می کنند هنگام تمیز کردن آنها را باز بگذارید و تولیدکنندگان خاص پاک کننده های مخصوص وان خود را توصیه می کنند.

     


     

    دوش های فایبرگلاس و درهای شیشه ای


     

    این سطوح به درمان خاصی نیاز دارند. آنها را با یک پاک کننده غیر سایشی مانند تمیز کننده حمام همه منظوره ، روغن کاج یا جوش شیرین تمیز کنید. از پاک کننده های ساینده یا پد های تمیز کننده خودداری کنید زیرا ممکن است باعث خراشیده شدن یا کدر شدن سطح آن شود.

    تمیز کردن وان حمام

    درهای دوش شیشه ای ابری را می توان با سرکه سفید کاملاً مقاوم یا پاک کننده آهک و مقیاس تجاری تمیز کرد. هنگام استفاده از این محصولات از تهویه مناسب استفاده کنید و از پوست و لباس محافظت کنید.

     

    نتیجه

      حفظ نظافت وان خود نیاز به دقت و نظم دارد. بنابراین ، باید هر بار که از آن استفاده می کنید آن را تمیز کنید. سطح وان را با آب تمیز و گرم بشویید. سپس رطوبت اضافی را با استفاده از پارچه میکروفیبر ، کش یا اسفنج پاک کنید. روش های ذکر شده در اینجا به شما کمک می کند تا وان خود را به راحتی و به سرعت تمیز کنید.

     


    نحوه تمیز کردن توالت فرنگی

    نحوه تمیز کردن توالت فرنگی

    کاسه توالت لکه دار باعث آزار چشم است. اگر توالت شما لکه دار باشد ، مطمئناً دوست ندارید که مهمانان آن را ببینند و حتی ممکن است خودتان هم تمایلی به استفاده از آن نداشته باشید! خوشبختانه مراحلی وجود دارد که می توانید این لکه ها را ازبین ببرید. بعد از اینکه یک تمیزکاری کلی انجام دادید و منبع لکه های توالت خود را تعیین کردید ، می توانید از محصول (ها) و روش (ها) های مناسب برای از بین بردن تمام آثار لکه ها استفاده کنید.

    روش اول: انجام تمیز کردن اولیه

    1-دستورالعمل های سازنده خود را بررسی کنید. قبل از شروع تمیز کردن توالت ، بهتر است دستورالعمل های سازنده خود را بررسی کنید. برخی از محصولات می توانند به عملکرد داخلی توالت شما آسیب برسانند - مانند فلپر - در حالی که برخی دیگر ممکن است باعث تغییر رنگ شوند. 

    • به دنبال یک نام تجاری چاپ شده یا حک شده بر روی توالت خود باشید.

    • جستجو در اینترنت برای "[مارک توالت خود] + محصولات تمیز کننده ایمن" را انجام دهید.

    • همچنین می توانید به دنبال شماره تلفن سازنده باشید و با آنها تماس بگیرید.

    2-کاسه را غوطه ور کنید تا مقداری از آب آن خارج شود. اگر کاسه توالت به دلیل گرفتگی پر از آب است ، قبل از تمیز کردن آن را غوطه ور کنید. این امر به پایین آمدن آب کمک کرده و نظافت کاسه توالت را آسان می کند.

    3-با برس توالت و تمیز کننده اسکراب بزنید. قبل از اینکه بتوانید با لکه های سخت مقابله کنید ، باید یک نظافت عمومی از توالت خود را انجام دهید. برای انجام این کار ، به نوعی پاک کننده و برس توالت یا برس ظرف قدیمی نیاز دارید. پاک کننده مورد نظر خود را به سادگی به داخل کاسه توالت و اطراف لبه های خود بمالید. سپس با استفاده از قلم مو بقایای موجود را پاک کرده و برطرف کنید. هنگام انجام این کار ممکن است بخواهید از دستکش یکبار مصرف استفاده کنید. برخی از پاک کننده ها برای انتخاب عبارتند از:

    • محصولات خریداری شده در فروشگاه ، مانند Comet ، Soft Scrub و سایر پاک کننده های توالت.

     

    • گزینه های آسان ، مانند جوش شیرین ، سرکه سفید ، بوراکس یا سفید کننده.

    تمیز کردن توالت فرنگی

    4-سرکه سفید بریزید و بگذارید یک شب خیس بخورد. اگر توالت شما بسیار کثیف است ، ممکن است از خیساندن شبانه قبل از مالش بهره مند شود. 1/2 فنجان (118 میلی لیتر) سرکه سفید را در کاسه توالت خود بریزید و درب ظرف را ببندید. بگذارید یک شب بماند.

    • اگر اطراف لبه توالت لکه هایی وجود دارد ، سپس تکه های دستمال توالت را روی آنها بریزید و روی کاغذ توالت سرکه بریزید تا اطمینان حاصل شود که سرکه روی لکه ها باقی می ماند.

    5-علت لکه های خود را مشخص کنید. بسته به نوع لکه های توالت خود ، ممکن است از محصولات مختلفی برای ریشه کن کردن استفاده کنید. متداول ترین منابع لکه های توالت آب سخت ، کپک و کپک است. [4] به دنبال علائم زیر باشید تا مشخص کند چه نوع لکه ای برای شما وجود دارد.

    آب سخت - این لکه ها به صورت حلقه در اطراف کاسه توالت داخلی شما ظاهر می شوند. ممکن است صورتی ، قرمز ، قهوه ای یا سفید باشند.

    • کپک - لکه های کپک می تواند در هرجای توالت فرنگی شما ایجاد شود. کپک کمی مبهم خواهد بود و می تواند آبی ، سبز ، زرد ، خاکستری ، سیاه یا سفید باشد.

     

    • کپک - کپک همچنین می تواند در هرجای توالت شما ایجاد شود ، اما در نزدیکی بالای کاسه توالت یا مخزن توالت شایع است. کپک معمولاً سفید شروع می شود ، اما ممکن است به موقع زرد یا قهوه ای شود.

    تمیز کردن توالت فرنگی

     

    روش دوم: از بین بردن لکه های آب سخت

    1-لیموترش را استفاده کنید. لکه های آب سخت هم شایع هستند و هم ناخوشایند. خوشبختانه می توانید با استفاده از وسایلی که ممکن است در خانه داشته باشید آنها را حذف کنید. یکی از گزینه ها لیموترش است. کافی است 1 بسته لیموترش لیمو را در اطراف کاسه توالت بپاشید ، 1 ساعت صبر کنید و از یک برس توالت برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.

    • لیمو کول کمک در اکثر فروشگاه های مواد غذایی با قیمتی معادل 10 هزارتومان در دسترس است.

    2-از سنگ پوکه استفاده کنید. سنگ های پوکه در از بین بردن لکه های آب سخت بسیار عالی هستند. از سنگ پوکه ای که قبلاً در خانه دارید استفاده کنید ، یا یک "پوکه" (سنگ پوکه روی چوب طراحی شده برای این منظور) خریداری کنید. سنگ پوکه خود را به مدت 10-15 دقیقه در آب خیس کنید و سپس از آن برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.

    تمیز کردن توالت فرنگی

    3-با ورق خشک کن اسکراب بزنید. ورق های خشک کن محصول عالی دیگری برای از بین بردن لکه های آب سخت است. در حقیقت ، به نظر می رسد که ورق های خشک کن استفاده شده حتی از ورق های کاملاً جدید بهتر عمل می کنند! یک جفت دستکش لاستیکی بپوشید ، سپس از یک ورق خشک کن معمولی (استفاده شده یا استفاده نشده) برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.

     

    روش سوم: مقابله با لکه های قالب

    1-از سرکه سفید استفاده کنید. فراتر از ناخوشایند بودن ، کپک زدن در حمام می تواند به مشکلات سلامتی کمک کند. خوشبختانه خلاص شدن از شر کپک کاری دشوار نیست. 1/2 فنجان (118 میلی لیتر) سرکه سفید را به کاسه توالت خود اضافه کنید یا آن را مستقیماً روی قالب اسپری کنید. سپس ، با برس دستمال توالت قالب را پاک کنید. 

     

    2-سفید کننده بزنید. یکی دیگر از محصولات امتحان شده و واقعی برای از بین بردن کپک ، سفید کننده معمولی است. 1/4 فنجان (59 میلی لیتر) سفید کننده را به کاسه توالت خود اضافه کنید یا سفید کننده رقیق شده را مستقیماً روی قالب اسپری کنید. سپس با استفاده از برس توالت قالب را پاک کنید.

    تمیز کردن توالت فرنگی

     

    3-روغن درخت چای را امتحان کنید. محصولی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد ، اما هنوز هم برای از بین بردن کپک بسیار کارآمد است ، روغن ضروری درخت چای است. 10 قطره روغن درخت چای را به کاسه توالت خود اضافه کنید یا یک محلول روغن درخت چای (5-10 قطره روغن به یک بطری آب) را مستقیماً روی نقاط کپک زده اسپری کنید. با برس توالت اسکراب کنید.

    4-دستشویی خود را حداقل 3 بار بشویید. اگر بیش از حد در توالت خود بماند ، هر 3 این محصولات می توانند به عملکرد داخلی آسیب برسانند. به همین ترتیب ، بیرون ریختن این محصولات از سیستم توالت مهم است. پس از تمیز کردن با هر یک از این محصولات ، حداقل 3 بار دستشویی را بشویید.

     

    روش چهارم: خلاص شدن از شر لکه های کپک

    1-می خواهید کدام محصول را استفاده کنید. کپک در خانه شما با مشکلات تنفسی و سایر نگرانی های سلامتی مرتبط است. علاوه بر زشت بودن ، مهم است که آن را از توالت خود بیرون بیاورید به همین دلایل. برای از بین بردن کپک ، می توانید از همان محصولاتی که برای کپک زدن استفاده می کنید - سرکه سفید ، سفید کننده یا روغن درخت چای - استفاده کنید ، اما روش کار کمی متفاوت است. برای شروع ، از کدام محصول می خواهید استفاده کنید.

    2-یک بطری اسپری ایجاد کنید. محلول مورد نظر خود را - آب سفیدکننده ، آب سرکه یا آب با 10-15 قطره روغن درخت چای - در یک بطری اسپری قرار دهید. می توانید یک بطری اسپری قدیمی را که در خانه دارید دوباره استفاده کنید یا یک بطری جدید بخرید.

    3-توالت خود را شستشو دهید تا حد ممکن آب تخلیه شود. کپک ، آب را دوست دارد و در محیط های مرطوب (مانند توالت فرنگی) رشد می کند. برای تمیز کردن به طور م effectivelyثر ، باید توالت فرنگی داخل آن کمی خشک باشد. بنابراین توالت خود را شستشو دهید تا مراحل تمیز کردن آغاز شود.

    تمیز کردن توالت فرنگی

    4-داخل توالت خود را با محلول اسپری کنید. در حالی که قسمت داخلی توالت خالی است (یا حتی الامکان نزدیک به خالی است) ، از محلول اسپری خود استفاده کنید تا داخل کاسه توالت را با شوینده خود ببندید.

    5-با برس توالت اسکراب کنید. هرچه سریعتر می توانید (قبل از اینکه آب توالت با آب پر شود) ، کپک را از داخل کاسه توالت خود بکشید. ممکن است لازم باشد این روند را تا زمانی که همه کپک از بین نرود تکرار کنید.


    دکوراسیون حمام

     

     

    9 ایده تزئین سریع و آسان حمام

     

    اگر از رفتن به داخل حمام خود وحشت دارید و آرزوی تغییر را دارید ، ما لیستی جدید از ایده های تزئین حمام را تهیه کرده ایم که انجام آن ارزان و ساده است. مهمترین پروژه ای که می توانید برای تغییر وضعیت سرویس بهداشتی انجام دهید ، ارتقا روشنایی است. یک مطالعه کننده سوئدی دریافت که نور ، همراه با رنگ مناسب ، بر روحیه تأثیر می گذارد. تغییر نور شما می تواند آسان و مقرون به صرفه باشد ، به علاوه باعث می شود یک حمام کوچک بزرگتر و زیباتر به نظر برسد. وسایل روشنایی قدیمی و نورهای فلورسنت سایه های ناخوشایند و رنگ های نامطبوع را در اطراف شما ایجاد می کند. اگر تغییر وسایل امکان پذیر نیست ، می توانید لامپ های خود را با لامپهای فلورسنت جدید که دارای رنگ گرم نور در روز روشن و آفتابی هستند ، ارتقا دهید. هنگامی که کیفیت نور حمام خود را ارتقا دادید ، رنگ مرحله بعدی است. به روز رسانی سریع و آسان رنگ های روشن را برای سطوح بزرگ مانند دیوارها انتخاب کنید و رنگ های تیره و غنی را برای لهجه ها ذخیره کنید. بررسی کنید که قبل از رنگ آمیزی ، رنگ انتخاب شما در نور جدید چگونه است ، زیرا دمای رنگ می تواند سایه رنگ را تغییر دهد. یک آخر هفته را کنار بگذارید.

    دکوراسیون حمام

     

     

    در اینجا مروری بر ایده های سریع و آسان تزئین حمام ما وجود دارد:

     

     

    رنگ حمام تازه

    دکوراسیون حمام

     

     

    با رنگ آمیزی دیوارهای خود با رنگ مناسب ، دکوراسیون دیوار حمام خود را بهبود ببخشید. رنگ های روشن باعث می شوند یک حمام کوچک، بزرگتر به نظر برسد. رنگ های تیره یا پر جنب و جوش نمایشی از حمام را با هر اندازه ای اضافه می کنند. برای مبارزه با رطوبت دیگر لازم نیست رنگ براق را در حمام انتخاب کنید. از مغازه رنگ فروشی بخواهید که مواد افزودنی را به رنگ مات مخلوط کند تا کپک نشود. با رنگ آمیزی دیوارها متوقف نشوید - رنگ سفید مات یا یک رنگ نیمه براق بخرید و کابینت ها را نیز رنگ کنید!

     

    وسایل روشنایی بی نظیر

    دکوراسیون حمام

    جایگزینی وسایل روشنایی منسوخ می تواند دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را تغییر دهد. طیف گسترده ای از وسایل روشنایی مقرون به صرفه در فروشگاه ها و آنلاین موجود است. به یاد داشته باشید ، پروژه های اصلی برق بهتر است به متخصصان واگذار شود. با این حال ، با برخی از راهنمایی ها ، خاموش کردن وسایل روشنایی یک پروژه ساده حمام  است که می توانید در یک روز انجام دهید. هنگام تغییر روشنایی اتاق، نترسید که روند را امتحان کنید. نورپردازی مدرن حمام شامل آویزهای نوری و میله های نوری است که نور را در یک اتاق پخش می کنند. انتخاب وسایل روشنایی LED هوشمندانه است ، زیرا آنها بسیار کم مصرف هستند و گرمای بیشتری به حمام شما نمی افزایند.

    هنر دیوار حمام

     

    نیازی نیست که به دیوارهای خالی حمام خیره شوید. چاپ های بوم تیمار شده در برابر آب مقاوم و مقرون به صرفه هستند. برای داشتن بهترین تأثیر بصری ، به سراغ نسبت های بزرگ بروید. برای داشتن ظاهری منحصر به فرد ، از یک چاپگر محلی بخواهید که یک عکس مورد علاقه را به هنر سفارشی دیواری تبدیل کند. امروزه ، چاپگرهای سفارشی می توانند چاپ های بوم ایجاد کنند و حتی برای مقاومت در برابر آب آنها را ورقه ورقه کنند. هنگام ایده پردازی ایده های تزئین حمام برای هنر ، فراتر از چاپ بوم فکر کنید. گالری دیواری از اشیا  مورد علاقه مانند ستاره دریایی یا سبد می تواند یک روش شخصی و طراوت برای تزئین دیوارهای حمام شما باشد.

     

    تازه کردن کاشی حمام 

    دکوراسیون حمام

    اگر کاشی شما خسته کننده است ، سعی کنید آن را با کاشی های چسبان قابل جدا شدن مانند کاشی های نشان داده شده در بالا بپوشانید. برش و نصب آنها آسان است و به نظر واقعی می آیند. مزیت بزرگ این است که آنها می توانند هر زمان که بخواهید بدون آسیب رساندن به سطح پشت آن برداشته شوند - مناسب برای به روزرسانی حمام در یک آپارتمان یا خانه اجاره ای.

     

    به روزرسانی سخت افزار و شیرآلات

    دکوراسیون حمام

    در اینجا یک ایده تزئین سریع و آسان حمام وجود دارد - سخت افزار حمام خود را عوض کنید. کشوهای جدید ، حوله های با طرحهای متفاوت ، نگهدارنده دستمال توالت و شیر آب ظاهر حمام شما را کاملا تغییر می دهد. تعویض وسایل حمام حتی می تواند جلوی میز شما را دوباره تازه جلوه دهد. به خصوص اگر حمام کوچکی داشته باشید که با برنز طلایی تازه تزیین شده باشد. جایگزینی به همان سادگی است که می توانید سخت افزار قدیمی را باز کنید یا سخت افزار قدیمی را بیرون بیاورید و یک مورد جدید را اضافه کنید. برای سریع و آسان نگه داشتن این پروژه ، مطمئن باشید که در حال جایگزینی سخت افزار قدیمی با فاصله سوراخ پیچ با اندازه مشابه هستید ، به خصوص در کشوهای کشوی سبک میله ای که نیاز به پیچ دارند. کمتر سوراخ جدید کابینت و دیوار ایجاد می کنید.

     

     

    کفپوش اتاق جدید پودری

    دکوراسیون حمام

    امروزه گزینه های کفپوش بسیار عالی وجود دارند که مدرن است و کار با آن آسان است. تخته های کف وینیل مقرون به صرفه ، قابل انعطاف در اکثر فروشگاه های بهسازی منزل موجود است و انواع مختلفی از گونه ها و الگوهای چوبی را دارد. ظاهری واقع گرایانه دارند (بلوط سفید شسته شده در بالا نشان داده شده) و شامل بافت و نقص روی سطح هستند ، دقیقاً مانند کف چوبی یا کاشی سنگی واقعی. نصب به آسانی امتیاز دهی با تیغه ، لایه برداری و چسباندن است. بهترین قسمت این است که ضدآب هستند و دارای ضمانت های طولانی در برابر سایش هستند. شما همچنین می توانید یک فرش کف ونیل یافته اضافه کنید . این فرش ها دارای استحکام صنعتی هستند ، می توان آنها را در اندازه های سفارشی سفارش داد و دارای پشتی لاستیکی هستند که باعث ایجاد بالشتک و راحتی در کف سرویس بهداشتی شما می شود.

     

    ذخیره بهتر در حمام خود

    دکوراسیون حمام

    شسته و رفته و سازماندهی سرویس بهداشتی شما بلافاصله جلوه تازه ای به آن می بخشد. اگر حمام کوچکی دارید ، به این فکر کنید که چگونه می توانید فضای ذخیره سازی موجود را بهبود ببخشید. افزودن انواع کشوهای متنوع (که مرتب سازی آسانتر وسایل) به داخل کابینت است که یک نسخه آسان آخر هفته است. اندازه استاندارد کشوهای کشویی در بیشتر فروشگاههای بهسازی منزل موجود است. روشهای دیگر برای به حداکثر رساندن ذخیره سازی شامل: - قفسه بندی دیواری شناور - سبدهای دیواری - کابینت ذخیره سازی به سبک مبلمان.

     

    حوله و فرش به روز شده

    دکوراسیون حمام

    اکنون در آخرین مرحله تزئین حمام هستید. این قسمت مانند افزودن غافل گیری غول پیکر به هدیه است. حوله های قدیمی و نامناسب خود را اهدا یا دور بیندازید و حوله های نرم و کرکی متناسب با دکوراسیون جدید حمام خود بخرید. برای لمس طراحی حمام مدرن ، رنگ یا الگوی متناوب ایجاد کنید. برای به روزرسانی سبک اتاق پودری خود ، این منسوجات اصلی را بخرید: - حوله ها. بافتها و سایه های تازه رنگ - حصیر کف را امتحان کنید. به دنبال راحتی و مواد بی نظیر باشید. - پرده دوش. پرده دوش طرح دار یا چاپی را انتخاب کنید که با حوله ها و حصیرهای شما هماهنگ باشد.


    موارد ضروری و لوازم جانبی

    دکوراسیون حمام

    آماده هستید تا آخرین دکوراسیون را در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود داشته باشید؟ برای تکمیل طراحی حمام جدید خود ، چند لوازم جانبی و موارد ضروری سفارشی دیگر اضافه کنید. در اینجا چند ایده برای شروع آورده شده است: - سبد آشپزخانه - ظرف صابون حمام یا کف صابون - گیاهان آپارتمانی زنده ، مانند حوله های ارکیده. بافتهای تازه و سایه های رنگ - شمع یا پخش کننده رایحه اتاق را برای رایحه ای تازه امتحان کنید.



    طراحی کابینت های آشپزخانه

    12روش جدید برای تزئین بالای کابینت آشپزخانه

    در خانه های ما مناطقی تصادفی وجود دارد که به نظر می رسد برای تزئین التماس می کنند ، اما کمی ، خوب ، ناجور است. دیوار کنار درب ورودی. آن نقطه باز زیر پله ها. و فضای بالای کابینت آشپزخانه ، جایی که به نظر می رسد  چیزی  باید به آنجا برود ... اما چه؟

    طراحی کابینت های آشپزخانه

     

    اگر به نظر می رسد که یک ظاهر طراحی شده در آشپزخانه شما به نوعی کم است و فقط به چیزی برای ایجاد یک ظاهر کامل نیاز دارد ، پر کردن آن قسمت بالای کابینت ها می تواند جوابگو باشد. در واقع امکانات بی شماری برای تزئین آن فضا وجود دارد که از طریق طراحان برجسته ، وبلاگ نویسان و اینستاگرامرها ثابت شده است. از هنرهای محصولی گرفته تا فضای ذخیره ساری عملی ، می توانید آن فضا را بالای کابینت ها برای کار قرار دهید.

     

     

     

    نمایش یک مجموعه معنی دار

    ممکن است از جمع آوری اشیای خاص لذت ببرید ، اما ممکن است مکان مشخصی برای آنها نداشته باشید و در نهایت قطعات را در زیرزمین یا کمد مخفی نگه دارید. اگر نتوانسته اید مکان مناسبی برای نمایش آن مجموعه پیدا کنید ، به فضای بالای کابینت های خود نگاه کنید. چشم به طور طبیعی به سمت بالا به سمت یافته های شما کشیده می شود ، جایی که جای خاص خود را برای برجسته سازی دارد. گلدان ها ، حروف زیبا و حتی کتاب ها برای نمایش در بالای کابینت ها ایده آل هستند. یک سری پارچ پر از گل مصنوعی نیز یک روش ایده آل برای پر کردن جای خالی است. اگرچه می خواهید اطمینان حاصل کنید که اشیا به اندازه کافی بزرگ هستند تا یک مرتبه بالاتر را ببینند. به عنوان مثال ، مجموعه ای از ظروف نمک و فلفل ممکن است مقیاس مناسبی برای آن نقطه نباشد.

     

    از گوشه ها برای ذخیره سازی استفاده کنید

    فضای بالای کابینت های شما می تواند برای یک هدف خاص مانند تأمین فضای اضافی ساخته شود. با زیرکی از قسمت بالای کابینت خود برای نگهداری سبد استفاده کنید و فضای ذخیره سازی بیشتری را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. این سبدها می توانند اجناس کوچک و وسایل اضافی آشپزخانه را از چشم دور نگه دارند و در عین حال جلوه تزئینی به اتاق می بخشند. استفاده از مجموعه ای از سبدهای منطبق ، ظاهری یکنواخت ایجاد می کند و افزودن تقسیم کننده های عمودی ، ظاهری منظم و تمیزتر به فضا می بخشد.

    طراحی کابینت های آشپزخانه

     

    استفاده از انواع آویز ها

    طراحی کابینت های آشپزخانه

    اگر فضای کافی دارید می توانید وسایل را در فضای بالای کابینت های خود به دیوار آویزان کنید. این عکس های خانوادگی قاب شده ، آینه ها ، خلاقیت های کوچک ماکارمه یا ابزار پخت و پز یا پخت و پز باشد ، این فضای اضافی دیوار تقریباً از هر نوع هنری هنر دیواری را برآورده می کند - اما به نظر می رسد گنجینه های بازار کک جذابیت بیشتری دارند.

    گیاهان مصنوعی بیاورید

    طراحی کابینت های آشپزخانه

    ممکن است فکر کنید این به نظر قدیمی می رسد ، یادآور دکوراسیون آشپزخانه دهه 1980 که در آن تاک های کوهنوردی در قسمت بالای کابینت آشپزخانه دنباله دارند. اما امروزه می توانید گیاهان مصنوعی واقع گرایانه پیدا کنید که حال و هوای فعلی را به هر فضایی منتقل کنند. کمی از رنگ سبز در آشپزخانه همیشه مورد استقبال قرار می گیرد و خرید چند سبک مشابه باعث تمیز و پاکیزه نگاه داشتن فضای اتاق می شود. فروشگاه هایی مانند IKEA گیاهان مصنوعی کمی به فروش می رسانند که می توانید در گلدان های یکسان قرار داده و بالای کابینت خود قرار دهید. چند ترتیب مشابه دیگر را روی پیشخوان و میز غذاخوری اضافه کنید تا همه آنها به هم گره بخورد.

    نقاطی را برای موارد عملی پیدا کنید

    بعضی اوقات به هر اندازه آشپزخانه و فضای ذخیره سازی هر چقدر هم که باشد ، فضای ما کم است. ممکن است جایی برای رول های اضافی حوله های کاغذی وجود نداشته باشد ، یا مقیاس آشپزخانه پرنعمت در کابینت یا روی میز قرار نگیرد. آنجاست که نقطه بالای کابینت ها به درد شما می خورد. در حالی که برای علاقه بصری چند قطعه تزئینی را مخلوط می کنید ، لوازم ضروری آشپزخانه ، پایه کیک و سینی ها را به نمایش بگذارید. برای ظاهری ساده به کام یک رنگ بچسبید.

    طراحی کابینت های آشپزخانه

     

    فضا را با قطعات بلند پر کنید

    اگر سقف های بلندی دارید ، ردیابی اشیای تزئینی که به قدری بلند هستند که فضای بالای کابینت آشپزخانه را پر می کنند و با بقیه مدل های آشپزخانه شما یکپارچه هستند ، دشوار است. گلدان های بلند ، هنری و سرامیک می توانند بصری به سمت بالا به سقف برسند و برهنگی بالای کابینت ها را پر کنند و یک احساس مدرن ایجاد کنند.

    طراحی کابینت های آشپزخانه

     

    در یک گالری هنری ببافید

    طراحی کابینت های آشپزخانه

    دیوارهای گالری همیشه یک عنصر کلاسیک و تزئینی برای آوردن به هر خانه ای است. اگرچه آنها بی انتها و سنتی هستند ، دیدن یک گالری که به روشی جدید و متفاوت ارائه شده است تازه کننده است. تکیه دادن گروهی از آثار هنری به سبک مشابه به یکدیگر و دیوار پشتی ، تصویری جالب ایجاد می کند و استفاده از قاب هایی که هم رنگ هستند ، یکنواختی ایجاد می کند. چه مجموعه ای از نقاشی های پرنعمت روغنی و چه عکس های سیاه و سفید ، این عنصر طراحی تا حدی آسان است و نگاه به آن شادی آور است.

     

    یک علامت به نمایش بگذارید

    طراحی کابینت های آشپزخانه

    شاید در آخرین سفر خود به بازار کک یا فروشگاه لوازم جانبی طراحی محلی یک تابلوی بزرگ در دست داشته باشید اما فقط نمی توانید مکان مناسب آن را در خانه خود پیدا کنید. فضای خالی و سرد بالای کابینت های آشپزخانه کاملاً مناسب است ، چه متناسب با یک تابلوی بلند ، الهام از پرنعمت یا گفته های خانوادگی سفارشی. در بالای کابینت دنج به نظر می رسد و حتی اگر با دسته گلهای گل مصنوعی تطبیق داده شود ، بسیار بهتر خواهد بود.

     

    یک باغ سرپوشیده ایجاد کنید

    طراحی کابینت های آشپزخانه

     

    اگر انگشت شست سبزی دارید و هر هفته از بالا رفتن برای آبیاری گیاهان بالا نمی روید ، تنظیم فضای بالای کابینت ها برای پرورش یک باغ داخلی ایده آل است - فقط گیاهانی را خریداری کنید که به نور خورشید زیاد احتیاج ندارند. گیاهان کم نور که در بالای کابینت قرار دارند ، یک لهجه طبیعی و زنده را به آشپزخانه اضافه می کنند. استفاده از گلدان های سبک و رنگی مشابه باعث تمیز و مدرن بودن ظاهر می شود.

     

    استفاده از سبک سنتی

    کابینت های سنتی به نظر برخی و کلاسیک برای برخی دیگر می رسد ، با ویژگی هایی مانند پانل های برجسته ، جزئیات تخته و سایر شکوفا ها که به دلیل طعم و مزه های مدرن از ظاهر ناخوشایند ، به ندرت پیدا می شوند. کابینت های سنتی اغلب در جنگل های تیره یا افرا کلاسیک ارائه می شوند یا با رنگ های خنثی رنگ آمیزی می شوند.

    طراحی کابینت های آشپزخانه

     

    جاسازی قفسه ها

    قفسه های باز در حال بازگشت به عنوان پخش کننده پشتیبانی کابینت آشپزخانه است که برای شکستن یکنواختی دیوار کابینت های یکسان استفاده می شود. در اینجا ، قفسه های چوبی شناور در یک لکه غنی ، گرما و نقطه کانونی یک آشپزخانه کاملاً سفید و مدرن را به وجود می آورند. اگر دوست دارید چیزها را در قفسه ها مرتب کنید و تمایل ندارید هر سطح لخت را با بی نظمی بپوشانید ، قفسه های باز می توانند گزینه بسیار خوبی باشند. اما اگر کثیف هستید و بهم ریختگی بصری را آزار دهنده می دانید ، خوب فکر کنید. مانند همه موارد مرتبط با دکور ، خود را بشناسید. وقتی صحبت از طراحی های عملی آشپزخانه می شود ، عملکرد مناسب را برای سودمندترین نتیجه در نظر بگیرید.

    طراحی کابینت های آشپزخانه

     

     

     

    یک ترکیب التقاطی

    این سبک از آشپزخانه کلاسیک انگلیسی از آشپزخانه های دوره ای گرجستان و خانه های کشاورزی با ترکیبی از کابینت های پایین شاکر ، فضای باز و قفسه های چوبی روستیک به جای کابینت های بالا الهام گرفته شده است. وقتی نوبت به طراحی آشپزخانه می رسد ، به یاد داشته باشید که با کمی تنوع دادن به کابینت آشپزخانه ، ترکیب سبک ها و جلوگیری از یکنواختی درست است. در اینجا ظاهر با حفظ کلاسیک همه چیز منسجم باقی می ماند ، اما شما همچنین می توانید سبک های کابینت مدرن را با سبک مدرن ترکیب کنید تا ظاهری انتقالی تر داشته باشید.

    طراحی کابینت های آشپزخانه


    راهنمایی خرید مایکروویو

    راهنمای تخصصی و بی طرفانه خرید مایکروویو جدید ، شامل انواع و سبک ها ، اندازه مایکروویو ، ویژگی ها و موارد دیگر 

    مایکروویو ها برای گرم کردن پیتزا ، ذوب شدن غذاهای منجمد ، بیرون آوردن ذرت بو داده و موارد دیگر بسیار مناسب هستند. مایکروویو علاوه بر صرفه جویی در وقت ، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. این می تواند مقدار زیادی از انرژی هدر رفته در آشپزخانه را از بین برساند ، از انرژی مورد نیاز برای پیش گرم کردن اجاق گاز معمولی گرفته تا زباله هایی که در گرم کردن یک کتری آب وجود دارد در حالی که تنها یک فنجان لازم است.
    اگر به دنبال مایکروویو جدید هستید ، احتمالاً به این نتیجه رسیده اید که طیف وسیعی از مدل ها و گزینه ها ممکن است گیج کننده باشد. بهترین اندازه و توان برای نیازهای شما چقدر است؟ تفاوت اجاق مایکروویو همرفت با مایکروویو معمولی چیست؟
    قبلاً به این شکل بود که اجاق های مایکروویو تقریباً یکسان بودند - وسایل ساده ای که فقط در عرض چند دقیقه می توانند همبرگر منجمد را آب کنند ، پس مانده های آن را دوباره گرم کنند و پاپ کورن ها را پاپ کنند. آنها به راحتی راحت شهرت داشتند اما چیز دیگری نداشتند. امروزه تخمین زده می شود که 90? خانه های آمریکایی در آشپزخانه اجاق مایکروویو دارند و انواع مختلفی از این لوازم وجود دارد.

    مایکروویو سرعت و تطبیق پذیری و فن آوری را برای ایجاد یک وسیله آشپزخانه هوشمند در مجموعه ای از سبک ها و رنگ ها ترکیب می کند. 

    بسته به مدلی که خریداری می کنید ، اجاق مایکروویو می تواند: غذاهای قهوه ای ، کبابی را مانند اجاق های معمولی تهیه کند. دستورالعمل های خاصی را با استفاده از صفحه کلید لمسی از قبل برنامه ریزی شده تهیه کنید. کل وعده های غذایی را بدون گرم شدن بیش از حد آشپزخانه بپزید. با تعیین حسگر غذا ، غذا به طور خودکار خاموش می شود.
    اجاق مایکروویو جدید شما چه ویژگی هایی باید ارائه دهد؟ در این مقاله ، ما به شما کمک خواهیم کرد واحدی را که متناسب با نیازها و سبک زندگی شما باشد ، تعیین کنید. ما همچنین در مورد قیمت گذاری و سوالات مهمی که قبل از خرید شما می پرسیم بحث خواهیم کرد.

    مایکروویو معمولی یا همرفت؟

    مایکروویو معمولی مایکروویو ساطع می کند که از داخل ظروف شیشه ای و پلاستیکی عبور می کند تا غذا پخته شود. یک اجاق مایکروویو همرفت ترکیبی از فناوری اساسی مایکروویو با گرمای تابشی و هوای گرم در گردش است تا به شما اجازه دهد غذاهایی را برشته ، قهوه ای و کبابی کنید.

    مایکروویو های همرفت دارای یک عنصر گرم کننده و همچنین یک فن برای گردش هوای گرم هستند. این منجر به یک کار آشپزی کاملاً دقیق و یکنواخت می شود. این واحدها که به عنوان مدل های پخت و پز سریع نیز شناخته می شوند ، نوید پیتزای تردتر را می دهند. بعضی از واحدها یک تابه برای پختن بیکن و ترد کردن نان دارند.

    روش گرمایش جایگزین دیگر ، مایکروویوها را با نور شدید یک لامپ هالوژن کوارتز برای کباب کردن و کباب غذا ترکیب می کند. این فناوری ضمن سرعت بخشیدن به زمان پخت ، به گوشت ها رنگ و طعم می بخشد.

    از آنجا که اجاق های مایکروویو همرفت چندین حالت پخت و پز را در یک ماکروویو امکان پذیر می کنند ، باید انتظار هزینه بیشتری داشته باشید.

     

    سبک های اجاق مایکروویو

    اجاق های مایکروویو خانگی در چندین اندازه و سبک به فروش می رسند. چهار نوع عمده مایکروویو عبارتند از مدل های پیشخوان ، واحدهای بالاتر برد ، کشوهای مایکروویو و اجاق های مایکروویو ترکیبی. هر کدام مزایای خاصی دارند.

    اجاق های مایکروویو پیشخوان

    مایکروویو های پیشخوان که به آنها مایکروویو های جمع و جور یا قابل حمل نیز گفته می شود ، کوچکترین نوع و محبوب ترین انتخاب در بین مصرف کنندگان برای گرم کردن مجدد غذاها ، ذوب شدن مواد غذایی منجمد ، ساخت ذرت بو داده و کارهای آشپزی مشابه است. بر اساس Consumer Reports اجاق های مایکروویو GE در این دسته از فروشندگان برتر هستند.

    اندازه معمول آن 18 اینچ عرض و 14 اینچ عمق و 12 اینچ طول است. ظرفیت آن معمولاً 1 فوت مکعب است و قدرت آنها معمولاً بین 500 تا 1000 وات است. مایکروویو های میز جلو قابل حمل هستند - هنگام حرکت می توانید آنها را با خود ببرید. و مقرون به صرفه هستند.

    توجه داشته باشید که مایکروویو پیشخوان فضای کار ارزشمند آشپزخانه را اشغال می کند. برخی از مدل ها دارای کیت هایی هستند که به شما امکان می دهد دستگاه را زیر کابینت نصب کنید تا از این مشکل جلوگیری کنید.

    اجاق های مایکروویو بالاتر از حد

    مایکروویوهایی با محدوده بالاتر (که از آن دور نیز نامیده می شوند) ، همانطور که از نام آنها مشخص است ، برای نصب در بالای محدوده آشپزخانه طراحی شده اند.

    ماکروویو قسمت بالایی آشپزخانه

     

    در میان انواع اصلی مایکروویو ، این نوع از نظر محبوبیت رتبه دوم را دارند. در سالهای اخیر ، بهبودهایی در فنهای خروجی واحدها برای تخلیه بخار و فیلتر کردن دود از مشعلهای بالای اجاق ایجاد شده است.

    اکثر مدل ها دارای فن های چند سرعته هستند که با استفاده از فیلترهای زغالی قابل تعویض هوا را دوباره گردش می کنند. این واحدها نیازی به تخلیه خارج ندارند. برخی از فن های اگزوز نیز در صورت گرم شدن بیش از حد اجاق گاز به طور خودکار روشن می شوند و از مایکروویو محافظت می کنند. از آنجا که مدلهای بالاتر از این نیاز به فضای بالای اجاق گاز شما دارند ، ممکن است مجبور شوید قبل از نصب کابینت را بردارید.

     

    ماکروویو کشویی

    کشوهای مایکروویو در حالت های نسبتاً تازه ای در بازار وجود دارند ، زیرا مورد استفاده قرار نمی گیرند زیرا فضای پیشخوان ارزشمندی را مصرف نمی کنند ، اما راحتی اجاق های مایکروویو را ارائه می دهند. اگرچه نصب آن به راحتی تنظیم مایکروویو در بالای پیشخوان نیست ، نصب آن نسبتاً آسان است.

    ماکروویو کشویی

    ویژگی های اجاق مایکروویو

    راحتی ، اجاق های مایکروویو امروزی را از مدل های قبلی متمایز می کند. تنظیمات میانبر میزان قدرت و زمان پخت را برای غذاهایی مانند پاپ کورن ، پیتزا ، غذاهای منجمد و سیب زمینی به طور خودکار انجام می دهد.

    مایکروویوهای گران قیمت حداکثر 100 مورد از منوی از قبل برنامه ریزی شده را در اختیار شما قرار می دهند که به شما امکان می دهد وعده های غذایی را بپزید بدون اینکه ابتدا نیاز به انتخاب میزان دفعات یا میزان قدرت داشته باشید.

    بسیاری از واحدها تنظیمات سریع یخ زدایی را ارائه می دهند که حدس و گمان را از ذوب شدن خارج می کنند. بعضی از مدل ها گزینه های زمان شروع را به تأخیر می اندازند یا بعد از پخت غذا گرم می شوند.

     

    هنگام خرید اجاق مایکروویو جدید ، صرف نظر از اجاق گاز مورد نظر خود ، راهنمای مرجع را مفید نگه دارید تا بتوانید از ویژگی های آن کاملاً استفاده کنید.

    صفحه گردان

    برای داشتن اطمینان از پخت و پز ، داشتن صفحه شیشه ای گردان یا صفحه گردان در ماکروویو بسیار مهم است. در غیر این صورت ، باید چندین بار مایکروویو را متوقف کنید و غذا را با دست بچرخانید. اکثر مایکروویو های متوسط ??و کامل دارای صفحه گردان قابل جدا شدن هستند. برخی از نسخه های جدید نیز دارای سینی های مستطیلی هستند که به جلو و عقب بلغزانند.

    بهم پیوسته

    این ویژگی ایمنی به راحتی قابل مشاهده نیست اما تضمین می کند که در صورت باز شدن درب یا نیمه باز بودن مایکروویو کار نخواهد کرد. اکثر ماکروویوها دو قفل دارند. بعضی ها سه تا دارند. اگر یک قفل خراب شود ، قفل پشتیبان کار می کند.

    کنترل قدرت متغیر

    همیشه لازم نیست از مایکروویو خود با تمام توان استفاده کنید. توان متغیر به شما امکان می دهد سطح تنظیمات را تغییر دهید. می توانید غذا را با قدرت 50? بپزید و یا با 30? یخ زدایی کنید.

    قفل کودک

    درب های ضد کودک مخصوصاً در واحدهای همرفت مایکروویو ، جایی که ظروف ممکن است هنگام بیرون آمدن از اجاق گاز داغ شوند بسیار مهم هستند. درهای ضد کودک را می توان با استفاده از صفحه کلید قفل و آزاد کرد.

    سنسورهای خودکار

    این فناوری جدید با اندازه گیری بخار در اجاق می تواند تشخیص دهد که غذا به اندازه کافی پخته شده است. لازم نیست تایمر تنظیم کنید. مایکروویو به طور خودکار خاموش می شود و تضمین می کند غذا بیش از حد پخته یا کم پخته نمی شود. اکثر تولیدکنندگان سنسورهای اتوماتیک را به مدل های خود اضافه می کنند در صورتی که قبلاً این کار را نکرده اند.